This group is open to all stalkers, share your stories, chat about mods, add images and videos, and most of all, have fun.

Post article RSS Articles
Radiophobia 3 ver. 1.12 is out now!
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Radiophobia 3 ver. 1.12 is out now!

Radiophobia 3

The 1.12 version of Radiophobia 3 is now available for download. It is the biggest patch yet and includes a new weapon arsenal, new dynamic weather, a...

E L I T E 12.3  (April 2024)
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

E L I T E 12.3 (April 2024)

E L I T E (ver. 12.3)

Overhaul and complete mod, for STALKER SOC (wwv) 1.0006 - Multilanguage: Cze Eng Esp Fra Ger Ita Pol - Compatible with Steam/Gog too - 714.3 mb

Update 1 :  April 11 ,2016
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Update 1 : April 11 ,2016

Yoctosfera 3 comments

The road to Yoctosfera Ultimate Edition is close day after day :)

Download-Board for S.T.A.L.K.E.R. related mods/media

Download-Board for S.T.A.L.K.E.R. related mods/media

News 1 comment

To make things easy around here, i decided to add a link-board to all the mods posted here , this will be updated periodically ! Enjoy it !

Weapons
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Weapons

Arsenal Advance Modpack 18 comments

Wanna Show to You about 'Weapons' here in Arsenal Advance V.1.2.5.

Comments  (0 - 10 of 14)
P4-Hero
P4-Hero - - 9 comments

As my friend ganja would say Give me five, bro! What's it gonna be? A hard drink or a soft smoke?

Reply Good karma Bad karma+2 votes
p2hkel
p2hkel - - 61 comments

Can I join the hunt in the Zone?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
adfjkndjklnhdfs
adfjkndjklnhdfs - - 820 comments

I suggest everyone join Stalkers of the Zone, much better than this group, more people, more updates.

Reply Good karma Bad karma0 votes
d4v33edz
d4v33edz - - 3,070 comments

Hi, just joined, it seems kinda quite here, has there been a blowout? :)

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Reapz0r
Reapz0r - - 57 comments

Nah, but there's some dude that keeps telling us to get out of here. Dunno what's wrong with him...

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Rus[T]
Rus[T] - - 1,161 comments

All Stalkers went hunting here, lol :)?

Reply Good karma Bad karma+2 votes
MaxSkull
MaxSkull - - 1 comments

Hi people!

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Drag0
Drag0 - - 764 comments

Is it appropriate to post screenshots here? I'd share some moments of my raiding. LOL...

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Drag0
Drag0 - - 764 comments

Who can suggest a good stalker mod for SoC or CS?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Zeratchi
Zeratchi - - 57 comments

Sup..

You should totally try "S.T.A.L.K.E.R cop - Sigerous SGM" mod.
It is awesome in so many ways, new weapons, locations, artifacts, factions.
Search for david.m.e here on moddb, he got the links to what you will need in order to play the mod, look for "SGM 2.2".

Reply Good karma Bad karma+1 vote
kjfytfkytfyt Creator
kjfytfkytfyt - - 1,068 comments

well, this one is not out yet, but the Lost Alpha mod for SoC will be amazing! Otherwise, try Shadow of Chernobyl Complete, or L.U.R.K.

Reply Good karma+2 votes
Drag0
Drag0 - - 764 comments

I've already tried those two. Hell, I think I tried every mod out here on moddb...

Reply Good karma Bad karma+1 vote
kjfytfkytfyt Creator
kjfytfkytfyt - - 1,068 comments

Autumn Aurora? thats what i have right now.

Reply Good karma+1 vote
Drag0
Drag0 - - 764 comments

Hmm, havent tried that one. Is it good? What features it has?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Post a comment
Sign in or join with:

Only registered members can share their thoughts. So come on! Join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) and join in the conversation.

X
Tags