Hello I"m M@1t3/pivvott Im a very big fan off Half-Life 1 i like mapping.skinning.modding and stuff. Ohh And welcome to my profile

Comment History  (0 - 30 of 606)
pivvott
pivvott Sep 1 2014, 8:04pm replied:

I already have in every possible way i can

+2 votes   game: 7 Days To Die
pivvott
pivvott Sep 1 2014, 8:02pm says:

Wow been so busy nice that somebody is updating this page!

0 votes   article: 7 Days to Die - Alpha 9
pivvott
pivvott Mar 31 2014, 11:26am says:

Sexy

+3 votes   media: Ultra High Def Screenshots!
pivvott
pivvott Dec 13 2013, 10:48am says:

Looks amazing!

+2 votes   media: The Core [OFFICIAL TRAILER]
pivvott
pivvott Oct 16 2013, 4:25pm replied:

Sorry im not making this game the fun pimps are developing it

+3 votes   game: 7 Days To Die
pivvott
pivvott Oct 16 2013, 4:24pm replied:

I CLEARLY said i dont have and the game is in BETA so no its not officialy out dont come here and hate

+3 votes   game: 7 Days To Die
pivvott
pivvott Oct 15 2013, 12:41pm says:

looks terrifying :/

+1 vote   media: 2asd
pivvott
pivvott Sep 2 2013, 5:54pm replied:

It sure is! i dont know more than you but i guess its pretty soon :)

+3 votes   game: 7 Days To Die
pivvott
pivvott Sep 2 2013, 3:23pm replied:

Its still in alpha 1

+3 votes   game: 7 Days To Die
pivvott
pivvott Aug 24 2013, 6:16pm replied:

singelplayer really? lol

+1 vote   game: Counter-Strike: Global Offensive
pivvott
pivvott Jun 28 2013, 1:25pm says:

This is an old pic the problem is fixed for me now :P

+1 vote   media: fucking hammer!
pivvott
pivvott Feb 14 2013, 12:02pm says:

Acogs and the possibility to use your mounted gun on the car while you drive Makes me sad

+3 votes   article: Gold status
pivvott
pivvott Jan 2 2013, 1:23pm says:

Damn been over 4 years since i played it gotta try this lovely mod again

+2 votes   article: Sven Co-op 4.7 for Half-Life RELEASED!
pivvott
pivvott Aug 18 2012, 2:14pm says:

lol totally forgot about this mod

+1 vote   mod: Alone.
pivvott
pivvott Aug 18 2012, 2:12pm says:

Looks kinda cool keep up the good work :)

+3 votes   mod: Dark
pivvott
pivvott Aug 8 2012, 12:56pm says:

Looks really nice! :)

+2 votes   game: Vox
pivvott
pivvott Jul 30 2012, 3:34pm says:

Wow! Happy birthday!

+3 votes   article: Celebrating 10 years of ModDB!
pivvott
pivvott Jun 22 2012, 8:12am says:

Wow did you make this?

+1 vote   media: lol
pivvott
pivvott Feb 23 2012, 10:08am says:

Im in love with this mod still that its so ******* scary

+3 votes   game: Cry of Fear
pivvott
pivvott Jan 7 2012, 10:07am says:

No offence but that hud is terrible

+1 vote   media: New map for alpha or beta
pivvott
pivvott Dec 27 2011, 7:38am replied:

Hmm inte direkt men source sdk är fett grymt så länge du har ett source spel och kHED Model Editor tror jag är bra och gratis till att modelera i :)

+2 votes   member: pivvott
pivvott
pivvott Dec 5 2011, 3:09pm says:

Haha nice ones :P

+1 vote   media: Self draw memes [Seems Legit.]
pivvott
pivvott Oct 18 2011, 2:52pm buried:

(buried)

Get a life and do that in reality ;)

-5 votes   media: Are You Ready For Some Football?
pivvott
pivvott Oct 2 2011, 1:58pm says:

Nice

+2 votes   media: M200 Intervention [Final]
pivvott
pivvott Sep 30 2011, 1:42pm says:

Pretty cool but still gay

+1 vote   download: Half-Life 3D DEMO
pivvott
pivvott Sep 30 2011, 12:42pm says:

Looking good!

+2 votes   media: Introducing the HELL SPAWN!
pivvott
pivvott Sep 28 2011, 8:26am says:

Thats a nice ******* corridor

+1 vote   media: I made a fucking corridor
pivvott
pivvott Sep 28 2011, 8:22am says:

Looks intresting

+2 votes   game: Metal Dead
pivvott
pivvott Sep 18 2011, 2:09pm says:

This looks bloody brilliant! Keep up the good work

+1 vote   mod: Dead West
pivvott
pivvott Sep 4 2011, 2:44pm says:

Absolutly Awsome!

+1 vote   media: Chapter 1 - Maintenance Corridor [OLD OLD OLD]
pivvott
pivvott Aug 30 2011, 12:46pm says:

Is it a mod or map? :)

+1 vote   media: In Mind - Upcoming project
pivvott
pivvott Aug 27 2011, 10:51am says:

Good looking :)

+1 vote   media: Samsung FX2490HD [updated]
pivvott
pivvott Aug 26 2011, 4:38pm says:

WoW thats freaking awsome!

+1 vote   media: Gravity Gun Ville - Submission WIP
pivvott
pivvott Aug 20 2011, 5:05pm says:

Now you talking :) All off your things are 100% correct. And im gonna send this text to skalman :D And btw thanks for the advice

+1 vote   media: Pic
pivvott
pivvott Aug 17 2011, 1:10pm replied:

Well i guess skalman is doing all that stuff but not in a good way im guessing hes just taking models straight off gamebanana and google. And i think he have downloaded a texture pack but im gonna hear with him. The only thing we need help with is if somewone could do a custom static backround.

+1 vote   mod: Alone.
pivvott
pivvott Jul 28 2011, 10:54am says:

Nice!

+2 votes   media: Concept Tests
pivvott
pivvott Jul 18 2011, 6:26am says:

hahah thats fkin brilliant!

+2 votes   download: Drunken Einstein(Zombie Replacement)
pivvott
pivvott Jul 15 2011, 4:59pm says:

Another awsome map by you :D

+1 vote   download: fy_plybox
pivvott
pivvott Jun 28 2011, 4:45pm says:

Nice Dude! :)

+1 vote   media: Axe "Lighten" Model (Compiled)
pivvott
pivvott Jun 17 2011, 11:58am says:

This game is awsome!

+3 votes   game: Hitman: Blood Money
pivvott
pivvott Mar 7 2011, 1:20pm says:

damn god old memories

+2 votes   game: Codename Eagle
pivvott
pivvott Nov 10 2010, 1:06pm says:

minecraft for the ******* win!

+1 vote   media: Obsidian WIN!
pivvott
pivvott Nov 1 2010, 4:42pm says:

lol 2

+1 vote   media: "Lady Gag-Gag"
pivvott
pivvott Oct 29 2010, 2:48pm says:

nice XD

+1 vote   media: Recursion
pivvott
pivvott Oct 27 2010, 1:29pm says:

sweet

+1 vote   article: Some work on biomes
pivvott
pivvott Oct 15 2010, 12:25pm replied:

:D

+1 vote   media: lol
pivvott
pivvott Jul 31 2010, 1:34pm says:

lol :D

+4 votes   media: 3 player models by pivvott
pivvott
pivvott Jul 11 2010, 2:57pm says:

Yes. its a printscreen from Valve Hammer Editor!

+1 vote   media: beta weapons
pivvott
pivvott Jun 27 2010, 5:28pm says:

That Just Looks Incredible!

:D

+1 vote   media: UPDATE 3* Moar displacements
pivvott
pivvott Jun 8 2010, 4:47pm says:

wow that bridge is really impressive. i love it

+1 vote   media: Working with displacements, again!
pivvott
pivvott May 28 2010, 11:33am says:

wow that looks great

+1 vote   media: Displacement test
pivvott
pivvott May 7 2010, 4:17pm says:

Sweet!

+1 vote   media: Half Life 2 Episode 2 Wallpaper
pivvott
pivvott May 4 2010, 3:08pm says:

Nice looks kinda like your lets play serious sam vieos :D

+1 vote   media: TF2 Map W.I.P 2
pivvott
pivvott Apr 17 2010, 4:49pm replied:

lulz

+1 vote   media: Paint Can be Fun
pivvott
pivvott Apr 1 2010, 7:58am says:

looks like a jungle.

0 votes   media: Portal 2 in-game
pivvott
pivvott Apr 1 2010, 7:57am says:

damn nice! good dark atomospehere!

+4 votes   media: Metro entrance - alpha 3*
pivvott
pivvott Mar 12 2010, 4:54pm replied:

lolz

+4 votes   media: vent pic
pivvott
pivvott Mar 9 2010, 12:24pm replied:

thx :D

+1 vote   media: A hl2dm map
pivvott
pivvott Mar 4 2010, 1:24pm replied:

lol

+1 vote   media: ..
pivvott
pivvott Mar 4 2010, 1:21pm says:

dude this is noob mapping and just squares!

+3 votes   media: vent pic
pivvott
pivvott Feb 12 2010, 11:20am says:

Really nice

+1 vote   media: 9mm handgun in action
pivvott
pivvott Jan 18 2010, 1:24pm says:

omg Matrix

+1 vote   media: Bleach Wallpaper x3
pivvott
pivvott Jan 17 2010, 11:05am says:

Nice

+1 vote   download: dm_mines (v1.2)
pivvott
pivvott Jan 9 2010, 4:26pm says:

wow nice atomosphere

+4 votes   media: Water relects things
pivvott
pivvott Jan 3 2010, 6:48am says:

lol

+1 vote   media: Cremator WIP
pivvott
pivvott Dec 28 2009, 6:18pm replied:

Correct!

+1 vote   media: Messing around
pivvott
pivvott Dec 26 2009, 2:30pm says:

i dont get it what sort of fgd? to enable 3d rendering models in hammer?

+1 vote   media: Los despeyejados
pivvott
pivvott Dec 21 2009, 5:32pm says:

Damn!

+1 vote   media: 1000 score in TF2
pivvott
pivvott Dec 14 2009, 12:51pm says:

Sw33t

+1 vote   media: Cube Freeman
pivvott
pivvott Nov 19 2009, 2:18pm replied:

It really is!!

+1 vote   media: gOT L4D 2 DEMO ITS UBERCOOL
pivvott
pivvott Nov 19 2009, 2:16pm replied:

A mod i started on . that the hole reason why i wanted to be a mebmer on moddb!

+1 vote   media: Remember This I Do
pivvott
pivvott Nov 19 2009, 2:13pm replied:

lol THANKS!

+1 vote   media: my birthday
pivvott
pivvott Nov 14 2009, 5:54am says:

looks very good

+2 votes   mod: From beneath
pivvott
pivvott Nov 1 2009, 11:06am says:

Good!

+1 vote   media: My first textures in game
pivvott
pivvott Nov 1 2009, 11:04am replied:

if you dont got a Real copy off hl1 on steam and making a hl mod , I dont got any words

+1 vote   mod: Xen Mission
pivvott
pivvott Oct 30 2009, 6:45am says:

\pretty good. maybie some barricades or more blocks so you actually can hide and not die all the time

+1 vote   download: Mux's Orange Map Number Two
pivvott
pivvott Oct 11 2009, 11:41am says:

LOL

+1 vote   media: SuperScout
pivvott
pivvott Oct 8 2009, 12:57pm replied:

nop but still a good website XD

+2 votes   media: Moddb intro??
pivvott
pivvott Oct 1 2009, 11:49am says:

lol Nice maybie credtis to tf1 team 0_=

+1 vote   download: spy scientist
pivvott
pivvott Sep 27 2009, 1:08pm says:

Nicce

+1 vote   media: Afraid of Monsters on PC Zone
pivvott
pivvott Sep 25 2009, 2:45pm replied:

oh ok thx

+1 vote   download: Barney As a Construction.Worker "ReSkin"
pivvott
pivvott Sep 22 2009, 8:51am says:

looks really sweet maybie the jumping sound are a little bit disturbing

+2 votes   game: Grappling Hook
pivvott
pivvott Sep 12 2009, 5:26pm says:

Who NIce!

+1 vote   media: Why couldn't hl1 be like this?! # 2
pivvott
pivvott Sep 12 2009, 7:48am says:

i have made some new and beter ones :P

+1 vote   media: My First 3d models
pivvott
pivvott Sep 11 2009, 6:30pm replied:

a map i builded

+2 votes   media: Kinda like the style
pivvott
pivvott Sep 3 2009, 12:29pm says:

fix the door to big

+1 vote   media: engineer Adventures mod
pivvott
pivvott Aug 27 2009, 12:43pm says:

love idiot box!

+3 votes   media: i want 8...NOW!!
pivvott
pivvott Aug 22 2009, 2:41pm says:

ja gärna jag vill lära mig mer om modelering jag är 14.

så jovisst jag kan mappa.skinna etc så hör av dig
lolig text här men skit samma hör av dig så startar vi mod grupp lol

+1 vote   member: Mattiasrex
pivvott
pivvott Aug 8 2009, 11:08am says:

to much delete a model and then we can talk and add a car outside there

+1 vote   media: few places of game
pivvott
pivvott Aug 8 2009, 11:06am replied:

maybie :P

0 votes   media: few places of game
pivvott
pivvott Aug 7 2009, 3:31pm says:

I want this

+1 vote   media: Atrium
pivvott
pivvott Aug 6 2009, 7:14pm replied:

omg i had a felling and i had right this mod is **** thanks guys!

+2 votes   media: few places of game
pivvott
pivvott Aug 3 2009, 2:06pm says:

oh god looks like hl2 water or better

+1 vote   media: Watershader
pivvott
pivvott Aug 2 2009, 6:27pm says:

hand its ok but the vest it omfg lol to big

+2 votes   media: Blue Shift: Reassignment Media Release
pivvott
pivvott Jul 31 2009, 4:35am says:

hahah lol

+1 vote   download: Counter-Strike Beta 1.0
pivvott
pivvott Jul 30 2009, 7:48am replied:

haha yeah that rihgt

+2 votes   media: few places of game
pivvott
pivvott Jul 29 2009, 3:17pm says:

looks pretty cool

+1 vote   mod: Blue Shift: Reassignment
pivvott
pivvott Jul 27 2009, 6:14pm says:

looks okay

+1 vote   mod: BlackMesa: Otis Escape
pivvott
pivvott Jul 25 2009, 4:12pm replied:

beacuase its gonna looke like tools??

+1 vote   media: few places of game
pivvott
pivvott Jul 22 2009, 1:06pm says:

lokks like **** just a room whit to much map props in!!!!

-1 votes   media: few places of game
pivvott
pivvott Jul 8 2009, 4:27pm says:

this mod sucks

+5 votes   mod: Boom 2: Tesha's Revenge
pivvott
pivvott Jun 25 2009, 3:34pm says:

wow nice

+1 vote   media: Mapping :D
pivvott
pivvott Jun 18 2009, 5:57am says:

all mirrors are broken for me lol

+1 vote   download: HL2 dm v 1.0
pivvott
pivvott Jun 12 2009, 3:42pm says:

yeah the hardest part in the game when u meet those e blackops in the undeground train system

+2 votes   media: A picture
pivvott
pivvott Jun 7 2009, 1:16pm says:

nice idea keep working

+1 vote   mod: PUSH! Source
pivvott
pivvott May 25 2009, 4:01pm says:

zomg

+1 vote   media: In the office 1
pivvott
pivvott May 9 2009, 5:34pm says:

you should give credit to VALVe for those hl textures

+2 votes   media: Lobby at a UAC Building
pivvott
pivvott Apr 18 2009, 9:08am says:

STOLEN FROM Paranoia !!!

+1 vote   media: special_suit
pivvott
pivvott Apr 15 2009, 9:58am says:

nice

+1 vote   media: More reskins
pivvott
pivvott Apr 10 2009, 12:25pm says:

Prettty cool i think. keep work.

+2 votes   mod: Heart-Beat
pivvott
pivvott Mar 31 2009, 2:49pm says:

GIve credit to hl1

+2 votes   media: UAC Bootcamp Outdoors
pivvott
pivvott Mar 13 2009, 12:47pm says:

cool but the cliff is lol..

+1 vote   media: Surface Tension.
pivvott
pivvott Feb 21 2009, 6:09pm says:

i like this wone.

+1 vote   media: In the office cover
pivvott
pivvott Feb 15 2009, 7:29am says:

Hd scientist low poly zombie lol? Bad.

-1 votes   media: Media #2
pivvott
pivvott Feb 5 2009, 2:44pm says:

Yes i have.

+1 vote   group: Half-Lifes Noobs Skinners
pivvott
pivvott Jan 31 2009, 9:34am says:

Thx

+1 vote   media: My first photoshop Reskinn
pivvott
pivvott Jan 22 2009, 1:52pm says:

so ******* advaced mapping omg.

+1 vote   media: Office desk2*
pivvott
pivvott Jan 17 2009, 9:25am says:

but those mapping lokks great.

+1 vote   media: -WIP- Locker-Room 2
pivvott
pivvott Jan 17 2009, 9:25am says:

but those mapping lokks great.

+1 vote   media: Locker Room
pivvott
pivvott Jan 7 2009, 12:21pm says:

NICE MAN looks really coll to play cant wait :P

+1 vote   mod: Crates and Barrels
pivvott
pivvott Dec 20 2008, 3:10pm says:

LOL download loading

-1 votes   download: Silly barney model
pivvott
pivvott Dec 19 2008, 2:35pm says:

ja först byggde jag mapen sen recordader jag med game recorder frittt record program sen editade ajg den i movie maker checja min youtube kanal adddat dig till vänn ops kinde gjort bättre

+1 vote   media: How long do you survive?
pivvott
pivvott Dec 13 2008, 9:55am says:

Tahnks so much now i know how to do ´really nice off you :)

+1 vote   member: vinny_707
pivvott
pivvott Nov 26 2008, 9:52am says:

cool

+1 vote   mod: Project Makaveli
pivvott
pivvott Nov 22 2008, 8:10am says:

Hmm

+1 vote   media: The Ballroom
pivvott
pivvott Oct 4 2008, 9:11am says:

What do you mean??

+1 vote   media: Desert-combat pictures new
pivvott
pivvott Oct 2 2008, 2:13pm says:

We dont gonna use those skins.

+1 vote   media: Mapping new maps
pivvott
pivvott Oct 2 2008, 2:13pm says:

Im sorry for evrything diamond

+1 vote   media: A try
pivvott
pivvott Sep 23 2008, 2:02pm says:

really nice cool

+4 votes   media: new working suit and weapon hud
pivvott
pivvott Aug 29 2008, 10:11am says:

You know what i want to do what dou you mean?

+1 vote   media: Arcade Half-Life
pivvott
pivvott Aug 28 2008, 12:34pm says:

Because we dont gonna use those skins only maybie what
do you mean whit higher poly models where can i found them.

+1 vote   media: New guns
pivvott
pivvott Aug 27 2008, 9:47am says:

thx

+1 vote   media: Backround
pivvott
pivvott Aug 27 2008, 9:47am says:

Im doing that ... ??

+1 vote   media: Desert-Combat player model
pivvott
pivvott Aug 24 2008, 11:35am says:

Yes the it is a crosshair we are using it
but it coming from Diamond

+1 vote   media: ingamescrennshot
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Dec 20, 2014
Country
Sweden Sweden
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.3
Members
89
Games
48
Mods
157
Articles
14
Media
293
Downloads
60
Engines
2
Groups
14