I'm a belgian who likes gaming and drawing. Thanks to some argument with an 11-year old i have been muted by henley on moddb since september 2011 and can't post comments on this site. [according to loner you need to fill this in completely, since he's dutch i wouldn't be surprised if this is some kind of trick. Come to think of it cheese is a valuable resource after all and the cheese reconstruction project looks like a worthwile investment in the long run. On to weed, those damn dutch and their marihuana. Just listen to glebstar while high. IF YOU WANT TO PLAY BLACKLIGHT CONTACT ME - i want to profit of the friend referal system :3. Belgium has good comedy and music, the dutch have cheese and drugs. chewing gum is nice, though i don't like your face. onbeskoft. and what is this pen doing here, get lost pen nobody likes you. seems like the cat's out of the bag again... mother of god 100 characters left >.> so i'll just end with: si vis pacem, ill give each one of you 5 across the assss

Comment History  (0 - 30 of 5,613)
_w_
_w_ Jul 27 2015, 7:16am replied:

Aah his fkn voice lol its too much
Youtube.com

+2 votes   media: WT fun with sakura and her friends
_w_
_w_ Jul 26 2015, 10:04am replied:

I know but still, it can wear on you xD das a lot of matches

+2 votes   media: me and the boys having a giggle
_w_
_w_ Jul 25 2015, 10:21am replied:

Wagers are so ******* tedious man lol

+2 votes   media: me and the boys having a giggle
_w_
_w_ Jul 22 2015, 3:17pm replied:

Dont be so antagonising

+2 votes   member: Kim the elite kid
_w_
_w_ Jul 22 2015, 2:50pm says:

Hmm Havent read these special snowflake secret documents yet

+3 votes   media: Save our Spits!
_w_
_w_ Jul 22 2015, 11:36am replied:

Poor veal tho RIP
we usually massacre pigs for ribs haha never tried the veal variety.

+2 votes   media: Last night's dinner for my love and I.
_w_
_w_ Jul 22 2015, 9:52am says:

I approve of those fries B)

+2 votes   media: Last night's dinner for my love and I.
_w_
_w_ Jul 21 2015, 7:44pm replied:

Needs chocolate

+3 votes   media: Wout: Sexist Chin Alive Edition
_w_
_w_ Jul 21 2015, 4:26pm says:

Joan ******* cornella haha his comics are so good lel
together with jeroom, brecht vandenbroucke and herr seele, dat group of sureal old schoolers.

+2 votes   media: Seems legit.
_w_
_w_ Jul 21 2015, 2:53pm replied:

Play tanks... happens all the time

T54s fighting with our 6.7 americans clubbing germans so hard. Not even the occasional leopard can help anything.

+2 votes   group: ✈[DSFX] Desert Foxes✈
_w_
_w_ Jul 21 2015, 10:35am says:

Now thats a skin i hvnt seen before and it ds look interesting. Like a desert version of the normandy invasion stripes, nice work.

+1 vote   media: 14th Naval SQN Suez Crisis
_w_
_w_ Jul 20 2015, 3:25pm replied:

Accidental miskarma :(

but ye thanks mate haha its an interesting pic for sure ;)

+2 votes   media: Marine Sergeant Frank Praytor feeding a kitty..
_w_
_w_ Jul 20 2015, 12:47pm replied:

Yes wot is for the cool special kids ;)

+2 votes   media: WT fun with sakura and her friends
_w_
_w_ Jul 18 2015, 3:50pm replied:

This is wat every kitchen should cook up if it wants to keep its michelin star

+3 votes   media: Wout: Sexist Chin Alive Edition
_w_
_w_ Jul 18 2015, 1:00pm says:

I want a standalone pic of that yee face on my chin tomorrow and make it fast!

+3 votes   media: Wout: Sexist Chin Alive Edition
_w_
_w_ Jul 17 2015, 7:51pm says:

Rats that killed his mother hmm flashbacks

+2 votes   media: Metro LL Redux - Rats!
_w_
_w_ Jul 17 2015, 7:46pm replied:

haha sacre bleu mec pourquoi pas

+2 votes   member: Erayser
_w_
_w_ Jul 17 2015, 11:47am replied:

lel late introduction ;)

+2 votes   member: AnYnA
_w_
_w_ Jul 16 2015, 1:36pm says:

Sacre bleu omelette du fromage baguette

+2 votes   member: Erayser
_w_
_w_ Jul 16 2015, 9:03am says:

are those parachute bombs lol?

Havent seen allies use em das all xD looks a bit like a shoddy job ye this one, especially the camo is tough.

+2 votes   media: KI-21 "Sally" just before getting hit.
_w_
_w_ Jul 16 2015, 8:34am says:

Feel like a big boy now, and yes thats the no1 bomber in this game basicly lol

+2 votes   media: WT fun with sakura and her friends
_w_
_w_ Jul 15 2015, 7:54pm replied:

Aight lookin forward to it if you do :P

+3 votes   media: Pencil Time Again
_w_
_w_ Jul 15 2015, 7:27pm replied:

Youtube.com
dont worry my privilege card gets me everywhere 8)

+2 votes   member: _w_
_w_
_w_ Jul 15 2015, 12:28pm says:

Marseillaise intensifies

+4 votes   media: National Day in France
_w_
_w_ Jul 15 2015, 12:22pm says:

Damn smooth.. any progress on dis one?

+2 votes   media: Pencil Time Again
_w_
_w_ Jul 13 2015, 5:08pm replied:

U smart
U loyal
U gratefull

this group apreciates that!
what we need to change in this world is summarised in these immortal words.
> cultivate wisdom
> be loyal to your friends and hoes
> be gratefull, when someone does smth for you, give em a kiss
anotha one

+3 votes   group: Ideas to Change this Cursed World
_w_
_w_ Jul 13 2015, 5:06pm replied:

I already noticed blue haired girls fainted this lunch when i held the door open hm...

+3 votes   member: _w_
_w_
_w_ Jul 13 2015, 2:08pm replied:

lomoa

+2 votes   member: _w_
_w_
_w_ Jul 11 2015, 4:18am replied:

Rip kontol titit maho brengsek anjing ngentot

+3 votes   member: Yndoril.
_w_
_w_ Jul 11 2015, 4:06am says:

Meight ur getting better, u did dis all with mouse?
u been working out??

+2 votes   media: Mr. Hammer
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Jul 28, 2015
Country
Belgium Belgium
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
3.4
Members
1,373
Games
8
Mods
104
Articles
235
Media
4,071
Downloads
16
Engines
2
Groups
263