Hello there, I'm cheese and I love hockey, video games, and love a good mod.

Comment History  (0 - 30 of 78)
hhcheese
hhcheese May 22 2010, 9:46pm says:

Okay, so I have installed it into C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\SourceMods\Human_Error and yet, still not showing up any where to open.

+1 vote   download: Human Error 1.0.2
hhcheese
hhcheese Jan 19 2010, 10:13pm replied:

This looks like Spartans mod :)

lol just jacking with you seven

+1 vote   mod: Combat Mod
hhcheese
hhcheese Jan 17 2010, 10:24am says:

Damn this looks as hectic as Spartans mod lol

+1 vote   mod: Combat Mod
hhcheese
hhcheese Oct 9 2009, 12:27am replied:

but he means rapidly firing that thing standing up would put you on your ***...

+1 vote   mod: BF2 Total War Realism Mod
hhcheese
hhcheese Oct 9 2009, 12:25am replied:

Shooting other players in buggies with machine guns is in normal bf2...

+3 votes   mod: WoWmod
hhcheese
hhcheese Oct 4 2009, 10:15pm replied:

You are hunting the deer for food, not to completely obliterate them...

+2 votes   mod: Blackforest Hunt
hhcheese
hhcheese Sep 29 2009, 12:04am replied:

^^ Videos ( <3 7game :) )

+2 votes   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Sep 29 2009, 12:03am replied:

I think this is now adapted for the 1.5 patch...try updating.

+1 vote   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Sep 25 2009, 9:01am says:

Looks interesting, I will have to check this out!

+2 votes   mod: Battlefield Tactics
hhcheese
hhcheese Sep 20 2009, 10:36pm says:

So these maps will be PR sized?

+1 vote   media: Blackforest Hunt pre-lightmap demo
hhcheese
hhcheese Sep 20 2009, 10:35pm replied:

Yeah sounds like a great idea and looking very good so far, cant wait for it's release!

+1 vote   mod: Blackforest Hunt
hhcheese
hhcheese Sep 19 2009, 4:26pm replied:

Rpg isnt a gun? Neither is a Kamaksi, it's a plane? How are they guns again?

+1 vote   mod: Zombie Mod
hhcheese
hhcheese Sep 6 2009, 10:49pm replied:

Random rage?

+9 votes   download: SMOD: Tactical Delta 5.56 Texture Fix
hhcheese
hhcheese Sep 6 2009, 10:14pm replied:

hahah

+1 vote   mod: Half-Life 2: Alyx Episode
hhcheese
hhcheese Sep 6 2009, 10:13pm says:

This looks like a great idea I can't wait until it's first release!
May I be a beta tester (if there is one)?

+1 vote   mod: Lost World: Source
hhcheese
hhcheese Sep 2 2009, 9:36pm replied:

The whole point is to have fun and it's a break from regular bf2.

+3 votes   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Aug 7 2009, 6:35pm says:

can you do away with the knifes and guns and give them like and invisible knife or some kind of melee attack?

+1 vote   media: Zombie texture
hhcheese
hhcheese Aug 4 2009, 12:31am replied:

hmmm....I will have to look into this and get back to you hold on.

+1 vote   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Jul 23 2009, 4:06am replied:

Click the apply button and be commander then the Nuke is in place of artillery...are you asking for the nuke file or nuke guns please make it clear so we can do it for ya
The devs
Second in command and beta,ideas and what not
Cheeze!

+2 votes   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Jul 23 2009, 4:03am replied:

Damn I totally forgot to beta this for you sorry seven

+1 vote   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Jun 13 2009, 1:10pm says:

lol you told me you accidentally deleted 1.3!! LIES!!

Anyway YAY 1.3 is here uhuh uhuh uhuuhuh!

+2 votes   mod: Weapon Mod
hhcheese
hhcheese Jun 7 2009, 12:13pm replied:

They want to make it realistic but a little more fast paced then pr Jesus people they arnt saying they are better than pr. All they want is a realistic fun game for all. DAMN PEOPLE CALM YOUR SELVES!

+1 vote   mod: Insurgent Strike
hhcheese
hhcheese Jun 3 2009, 10:18pm replied:

You tell em scar!

+1 vote   article: INSURGENT STRIKE v0.11 RELEASED!
hhcheese
hhcheese Jun 3 2009, 8:44am replied:

Yeah My AV software blocks me downloading from file front :( so I had to get it from c4nteck or however it's spelled .com

+1 vote   download: Insurgent Strike 0.11b Client Full
hhcheese
hhcheese Jun 1 2009, 11:17pm says:

Dammit 6 hours, but I can wait :)

0 votes   download: Insurgent Strike 0.11b Client Full
hhcheese
hhcheese May 22 2009, 5:44pm replied:

Mad skillz :)

+1 vote   mod: BFCommando
hhcheese
hhcheese May 21 2009, 8:37am says:

Sweet it's here!, everyone download it PLEASE!

+1 vote   download: Weapon_Mod 2 Patch 1.2 (Outdated only 1.3 needed)
hhcheese
hhcheese May 21 2009, 8:33am says:

why are the Russians fighting the U.S.?

+1 vote   mod: Global Conflict
hhcheese
hhcheese Apr 20 2009, 4:53pm says:

Red dot sight, things keep getting cooler and cooler!

+1 vote   media: reflex
hhcheese
hhcheese Apr 18 2009, 3:00am says:

Nade spammers heaven!

+3 votes   media: grenades
hhcheese
hhcheese Apr 8 2009, 5:59pm says:

damn that looks good,I like it!

+1 vote   media: Town Strike
hhcheese
hhcheese Mar 25 2009, 5:53pm replied:

I LOVE YOUR FILE FRONT I WILL NEVER FORGET YOU PLEASE COME BACK SOON!!

+5 votes   article: FileFront closes its doors
hhcheese
hhcheese Mar 15 2009, 11:49pm says:

FINNALY!

+2 votes   download: Weapon_Mod 2
hhcheese
hhcheese Feb 25 2009, 6:20pm says:

Did you change the G36C,I just dont remeber it looking that good.

+1 vote   media: G36C
hhcheese
hhcheese Feb 25 2009, 6:18pm says:

Thank you for doing the real M24 some justice

+1 vote   media: M24
hhcheese
hhcheese Feb 25 2009, 6:17pm says:

Neat!You put a beenie on him :D

+1 vote   media: US Army Ranger
hhcheese
hhcheese Feb 25 2009, 6:14pm says:

Sweet,I see you have Put M2 .50 Cal on the front!

+1 vote   media: More Marpat Screens
hhcheese
hhcheese Feb 21 2009, 5:13pm replied:

lol,kind of a bad sniping platform dont you think?

+3 votes   media: 74
hhcheese
hhcheese Feb 21 2009, 5:12pm says:

if im not mistaken the AH1 cobra only has 2 rotory blades, unless that is an AH64 apache.

+1 vote   media: 369
hhcheese
hhcheese Feb 21 2009, 5:07pm says:

sweet a real saw nice!

+1 vote   media: saw
hhcheese
hhcheese Feb 17 2009, 10:53pm says:

lolololol

+2 votes   media: Blackhawk with nitro
hhcheese
hhcheese Feb 8 2009, 10:50pm says:

haha wing walking

+1 vote   media: AirMAPS w6
hhcheese
hhcheese Jan 20 2009, 11:21pm replied:

yeah it is he did not do anything to it

+1 vote   media: new screenshots
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Aug 21, 2013
Country
United States United States
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.0
Members
3
Mods
47
Articles
2
Media
26
Downloads
6