This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 46)
Dantheman96
Dantheman96 Jun 25 2011, 12:22pm says:

Update!!! Pics, news, SOMETHING! The release of this mod is killing me! It almost feels like the mod has died...

-3 votes   mod: Third Age - Total War
Dantheman96
Dantheman96 Apr 11 2011, 9:29am says:

Updating the game with these cities is really going to give it that final LOTR feeeeelll, ya know?

+2 votes   media: elven large city
Dantheman96
Dantheman96 Apr 11 2011, 9:11am says:

Dude its gonna suck balls to be the poor foo that has to attack that!!!

+1 vote   media: Minas Morgul
Dantheman96
Dantheman96 Jan 31 2011, 10:28pm replied:

will it be a custom battle also? how about historical?

+1 vote   media: The Hornburg
Dantheman96
Dantheman96 Jan 27 2011, 2:38pm says:

simply cant wait. The anticipation of storming Helms Deep is killing me!

+1 vote   media: Sunset in an unknown land
Dantheman96
Dantheman96 Jan 18 2011, 1:54pm replied:

how did they do it?

+1 vote   media: Moria
Dantheman96
Dantheman96 Jan 18 2011, 1:53pm says:

anyone know when this is coming out?

+1 vote   media: Moria
Dantheman96
Dantheman96 Oct 1 2010, 12:44am replied:

If you think they should make it for medieval 2 then try third age! :)

+1 vote   mod: The Fourth Age: Total War
Dantheman96
Dantheman96 Oct 1 2010, 12:42am replied:

Just be happy

+1 vote   mod: The Fourth Age: Total War
Dantheman96
Dantheman96 Sep 30 2010, 1:55pm says:

do we nee dany games for this??? stupid question but i just heard about it on this page

+1 vote   article: September's Q&A
Dantheman96
Dantheman96 Sep 30 2010, 10:21am replied:

its "oops" lol

+1 vote   media: construction site
Dantheman96
Dantheman96 Sep 27 2010, 5:50pm replied:

lol idk.

+1 vote   media: construction site
Dantheman96
Dantheman96 Sep 24 2010, 1:00pm says:

DANG IT(in a good way)!

+1 vote   media: construction site
Dantheman96
Dantheman96 Sep 24 2010, 12:59pm says:

*long, slow whistle of awe*

+1 vote   media: construction site
Dantheman96
Dantheman96 Sep 18 2010, 9:14pm says:

nice work on the kick@$$ third age mod

+1 vote   member: TW_King_Kong
Dantheman96
Dantheman96 Sep 18 2010, 9:09pm replied:

potty mouth

-1 votes   media: Mordor
Dantheman96
Dantheman96 Sep 18 2010, 9:08pm says:

yes very fat LOL. a sexy fat, though :]

+1 vote   media: Gondor Infantry
Dantheman96
Dantheman96 Sep 17 2010, 3:51pm replied:

most extended are like four hours

+1 vote   media: Gondor
Dantheman96
Dantheman96 Sep 17 2010, 3:51pm replied:

most extended are like four hours

+1 vote   media: Gondor
Dantheman96
Dantheman96 Sep 17 2010, 3:50pm replied:

that would be epic though! :)

+1 vote   media: Dwarves
Dantheman96
Dantheman96 Sep 17 2010, 3:48pm says:

mapp looks a lot better in game

+1 vote   media: Map(final)
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 10:15pm replied:

Magical booboo got burned lol

+1 vote   media: Map(final). part2
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 10:05pm replied:

No jk about it lol

+1 vote   media: Gondor Infantry
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 10:04pm replied:

Nice job

+1 vote   media: Falls of Rauros
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 10:00pm says:

Mean looking lol

+1 vote   media: Isengard Preview
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 9:58pm replied:

Yeah papine is right the elven armor folds in onnitself withbeach little strand. Its better really

+1 vote   media: orcs of the misty mountains
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 9:57pm says:

Awesome! :)

+1 vote   media: Orcs of the Misty Mountains
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 9:47pm replied:

You remember correctly lol

+1 vote   media: Bardian Marksmen
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 9:44pm replied:

I know rirght?

+1 vote   media: new hobbits for TATW 2.0
Dantheman96
Dantheman96 Sep 16 2010, 4:35pm replied:

Dude the deeping wall is where i won the battle. I played as rhe elve
And put my archers on the wall with the huge gap (the one made out of earth) and i placed all my infantry right int the gap. My archers were perfect and my infantry along with the rohan army alzo placed there was able to hold the uruk army right there they never got throught that gap. As for the rohan army actually ppaced in the actual keep they just stuck out on the ramp and showered the uruk army with their archers. Then of course the rohan riders swept down the hill and destroyed the remnants of the uruk army. it was epic :)

+2 votes   media: a good view
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Jul 3, 2011
Country
United States United States
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.0
Members
2
Mods
3
Articles
1
Media
40