will you ever become the momentum? Find out in this challengeing I wanna be the guy hack =] MADE BY: Manic the hedgehog (ManicDakID888)

  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
RSS feed Articles

so IWBTM is gettin more sweeter every minuite and I gotta say though,We are running out of ideas for the game However,we just wanted to post this to see if anyone wanted to request for new ripped games or music for I wanna be the momentum if so... request here.

P.S also just make it A GOOD suggestion because we want to improve the game not make it worse by pttin stupid ideas in it...

*Manic the hedgehog*

Future levels and screens

Future levels and screens

News 0 comments

find the latest screens here.. including the new retro gaming and the new and hard super metriod screens also I explain a notification of absance but...

Post comment Comments  (0 - 10 of 32)
damnflyingapples99
damnflyingapples99

ive got a question i know its off topic but i gotz one so meow and this is for iwbtg the movie the game so im at the part with the flying ryu right and everytime i try to jump him i cant doublejump so im in distress because my viewers are getting anxious that i havent posted a vid in weeks because of this damn situation plz help

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Kyle07
Kyle07

Is the Ptroject dead?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
megaman140
megaman140

did i miss something?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SоrataZ
SоrataZ

Question: what is the point of making a game that is outright impossible?

Reply Good karma Bad karma-1 votes
Manic_the_hedgehog Creator
Manic_the_hedgehog

its NOT IMPOSSSIBLE!!!! I tested them and they are POSSIBLE but not easy... =\

Reply Good karma+1 vote
SоrataZ
SоrataZ

Meh, I forgot to give it a smiley -.-
Of course I know it would still be possible :P

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Manic_the_hedgehog Creator
Manic_the_hedgehog

Cool =]

Reply Good karma+1 vote
Kyle07
Kyle07

This looks awesome! Great Job! ;)

Can't wait for release.^^

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Spiderface
Spiderface

Didnt realize you were on here xP

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Manic_the_hedgehog Creator
Manic_the_hedgehog

why who are you?

Reply Good karma+1 vote
Spiderface
Spiderface

Im Richard B. Riddick on Sonic Blast. Derp.

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Manic_the_hedgehog Creator
Manic_the_hedgehog

oh cool! yeh I am on sonic blast =]

Reply Good karma+1 vote
Post a comment

You are not logged in, your comment will be anonymous unless you join the community. Or sign in with your social account:

Icon
I Wanna Be The Fangame
Contact
Send Message
Release date
Mod watch
Start tracking
Share
Style
Genre
Platformer
Theme
Anime
Players
Single Player
Embed Buttons
Link to I wanna be the momentum by selecting a button and using the embed code provided more...
I wanna be the momentum
Statistics
Last Update
Watchers
15 members
Articles
2