This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 219)
maniacmoop
maniacmoop @ Earth's Special Forces

I am so mad that this game still hasn't been released yet. This used to be my favorite game to play haha

Reply Good karma+2 votes
maniacmoop
maniacmoop @ Gokowned

The graphics look amazing for a half life 1 engine and you do a good job at making it look authentic with the show. I like this game more than the ones sold at stores.

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Earth's Special Forces

This is one of my most favorite games to play. Hope it gets released soon! There is no other game that is similar to it.

Reply Good karma+2 votes
maniacmoop
maniacmoop @ Night Elf Map (Terrain)

this game looks beautiful!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Water Reflections

Looks amazing

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ POTW: 19 Sep 2010

HUD looks great!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ POTW: 26 Sep 2010

<--- need to fly through this epic world now!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ a good view

COOL BEANZ!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ HAMMER LIKES BLUE RAINBOWS

Niceeee gino.

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Fixed it

It kinda looks more like trevors brother ha.

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ End

Best syong evar on the best mod evarrr1!!!!

Reply Good karma+2 votes
maniacmoop
maniacmoop @ Exodus Teaser Trailer: The Not-As Shitty One

Best trailer ever!!!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ When face mapping goes bad.

Wtf have you created you monster!?

Reply Good karma+3 votes
maniacmoop
maniacmoop @ POTW 20.6.2010

These models look really good and fit the mods graphic style, Great Job!

Reply Good karma+2 votes
maniacmoop
maniacmoop @ Rotten To The Corps - Part 1

Nice to see an update on such a great mod idea. keep going dawgs

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ OGaM Will Possibly Make a Return Soon!

sweet! I cant wait to play multiplayer

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Exodus: The Future Of The Mod

yeah they were dumb lol

Reply Good karma+2 votes
maniacmoop
maniacmoop @ POTW: Other World Tournament WIP

Holy gino christ this is amazing

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Eastern Front 1.10 Released!

Great Job!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Gohan (SSJ2) Surfing on Buu

Holy crap this looks GOOOOD

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Builder Squad

sweet cant wait to play dog!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ background

Too dark and add more polys... but rly its kinda dark around the words

Reply Good karma0 votes
maniacmoop
maniacmoop @ Level 21

howd u get a picture of me!?

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Echo-Four

You look like the guy from superbad lol

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Forting with Will!

DONT FLUSH THOSE TOILETS!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ Zombie Concepts and Other Features

Sweet, was wondering where all the zombies ideas went!

Reply Good karma+1 vote
maniacmoop
maniacmoop @ maniacmoop

Thanks gino. you too

Reply Good karma0 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United States United States
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
219
Per day
0.1
Mentions
0
Members
39
Games
1
Mods
30
Articles
38
Polls
2
Media
123
Downloads
7
Groups
8