Hey guys...names malek n yeah I luv halo, star wars and command and conquer. I Also luv to dance a lot like hip hop, tutting and of course breakdance. Bt nw I am waiting of the ultimate mod for empire at war...it is call Republic at War mod...wan to know me? Jus add me n I won't beat u guys up...hahahaha cya around...

Comment History
Malek117
Malek117 Sep 23 2014, 5:48am says:

Will thre be clone troopers wearing snow outfit when they are on snow planet?

+3 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Mar 25 2012, 9:54am says:

will we have a battle of umbara...cz i watch da episode and it is really epic...hpe u guys put a new planet and umbaran in RaW...=)

+3 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jun 4 2011, 2:36pm says:

hey3...you downloaded da manual already?

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 May 6 2011, 12:54pm replied:

npe...nt yet...

+1 vote   member: Malek117
Malek117
Malek117 Apr 23 2011, 1:50pm replied:

wat skul isit?

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 22 2011, 5:11pm says:

hey thre...ur uniform looks familiar? like one of my fren gt skul thre...hahaha i think..

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 11 2011, 4:19am replied:

Thnx man...=)

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 9 2011, 12:49pm replied:

no...nt yet...still waitin though =)

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 8 2011, 10:07am replied:

yeah...hahaha...i thought u also get to be a beta tester...

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 8 2011, 9:43am replied:

its me...=)

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 7 2011, 10:53pm says:

hey thre...hw r you doin? u're nt part of the beta tester for RAW?

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Apr 7 2011, 6:16am replied:

haha...yeah...you spell our country wrong...im actually the beta tester in singapore...

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Mar 25 2011, 2:52am replied:

will we get it by pm to get da link?

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Mar 18 2011, 1:28pm replied:

yeah...

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Mar 17 2011, 12:21pm says:

hey thre...u're also frm singapore?

+1 vote   member: [GOTIS]Crystal_Kslc
Malek117
Malek117 Feb 17 2011, 7:39am says:

Man!!! Dat was fast...cnt wait 4 this mod....

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 30 2011, 10:12am replied:

same here

+3 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 30 2011, 5:00am replied:

dat means da mod should be out soon

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 26 2011, 1:28pm replied:

Dnt be so sure...bt i wish it will happen also...

+8 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 25 2011, 6:28am says:

hey Z...i was thinkin that skirmish, u cn choose wat colour we cn use...so will we have units using different colours also?

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 22 2011, 12:54pm replied:

No problem bro...I assume that u are also waiting RaW...=)

+1 vote   member: Malek117
Malek117
Malek117 Jan 22 2011, 12:52pm says:

How long u guys think the manual is goin to take?

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 22 2011, 1:51am replied:

Yup he did

+3 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 22 2011, 1:14am replied:

Me too...let's hope it will come true...

+4 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 20 2011, 8:17am says:

4 me...i wan to use everything...=)

+2 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 9 2011, 11:25am replied:

Jus wait man...lets jus support him alryte...he work on this too hard, let appreciate on wat he's doin...

+2 votes   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Jan 9 2011, 11:13am replied:

it's just ryte on top off da mod...cn u see it? n Z say will push da date a little bit...damn!! give Z sum tyme will ya...

+1 vote   mod: Republic at War
Malek117
Malek117 Nov 8 2009, 9:04am says:

the design is awesome. the model is like from homeworld 2 mod - star wars warlord. cnt wait

+1 vote   media: Republic Fleet
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Dec 21, 2014
Country
Singapore Singapore
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.0
Members
14
Mods
15
Media
1