heyyyy my names katy. Im from england! wuheeey much cooler than america.. actually plays xbox & loves star wars. best thing ever! if i met george lucas i would actually marry him. after i marry z3r0x & iNTENSE! that is :P join my group pleasee..... jedi order! :D tries very hard to return everyones pms and fails miserably, sorry :( as if im rank 102.. deffo a lesbian deep down really. xxx P.S pics were deleted cos im not a model anymore. simple as that! oh btw im from coventry, god sake noboday knows where it is tho (near birmingham)!!random shizz bout me... i love bacon. I have a cat called Lambert! and i love him more than my boyfff. urghh what more is there to say.. life story over. xxx blaaaa might as well use up all my characters... hmmmmm i have a job now *incase anybody caressss* ohh and add me on xfire 'katyxx' ohhhh GOTIS stands for Girls On The Internet Syndrome (best clan on the internet cough cough dna sucks cough. ) P.S shoutout to katze bmfl <3! Grand master out x

  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
Media RSS Feed Report media Me in mandalorian armour! (view original)
Me in mandalorian armour!
embed
share
view next
 
Post comment Comments
lord_of_pain
lord_of_pain May 12 2013, 10:03am says:

not what i expected, but close enough :p

+4 votes     reply to comment
Katy_x Author
Katy_x May 12 2013, 11:09am replied:

The real thing is too expensive. Had to make do lol! X

+4 votes   reply to comment
lord_of_pain
lord_of_pain May 12 2013, 12:42pm replied:

The real thing probably would have been too much for me to handle xD

+5 votes     reply to comment
micky123
micky123 May 12 2013, 10:11am says:

Brilliant haha

+4 votes     reply to comment
Sanguinius
Sanguinius May 12 2013, 12:20pm says:

Welcome back Katy, you look hot as always :P

+3 votes     reply to comment
_w_
_w_ May 12 2013, 3:30pm says:

"Need to get out more"
as if you waisted hours on this ;)
Did you? ;O

+2 votes     reply to comment
SpeedyClaude
SpeedyClaude Jun 8 2013, 10:49am says:

What tools are you using?

+1 vote     reply to comment
TankGun
TankGun Jun 22 2013, 3:33pm says:

Fantastic :D

+1 vote     reply to comment
Post a Comment
click to sign in

You are not logged in, your comment will be anonymous unless you join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) which we encourage all contributors to do.

2000 characters limit; HTML formatting and smileys are not supported - text only

Description

As requested!! lol!

i need to get out more... :(

Image Details
Type
Demonstration
Date
May 12th, 2013
By
Katy_x
Size
866×791
Options
URL
Embed (big)
Embed
Share
Report Abuse
Report media
Add Media
Members only