This member is banned for violating our Terms of Use. If this is your account and you would like it re-activated, please contact us with your justification.

i am a very smart person who enjoys animals and computers . i am a mapper now , and i have many land maps . I enjoy soccer , mapping , math , reading , and being lazy .

Comment History  (0 - 30 of 1,462)
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ LMFAO - Sexy and I Know It

I'm sexy and I know it

Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle

Did you notice that their pecker and their balls jiggle a lot.

Good karma-3 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ The Jedi Order

I take no offense master ArielYssou. Well at least it is a girl since we need some 0_0. Impressing the ladies is my aim LMAO!

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Sith Empire

Adenn please do not try to be negative to new members.

Silri we welcome you. Never mind him if he acts like you are under him

Good karma+3 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Johnyboy1{S1TH}

I'm sexy and I know it LMAO JK

Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle Wiggle

Good karma-1 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ ~DarthRevan~

Dude you need to send more friend requests

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Nightsisters and Nightbrothers

YAY I JOINED!!! *warning Johnyboy1 is a crazy boy so he may appear crazy. This warning was brought to you by: Incorperation Incorperation.*

Good karma0 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ The Jedi Order

that or I am drinking something to make me crazy HAHAHAHAHA.... um excuse me that was the boy in me.

@Silri, yes we are funny weird nerds. Welcome aboard!

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ The Jedi Order

Welcome and the point of interest is: Everything! We are crazy LOL and so am I!!!!

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Galactic Alliance

11 and proud. In fact everyone thought I was older until I unveiled my true age

Good karma-1 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Silri Djo

Hmm.... A nightsister. They are powerful

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Silri_Djo

Thanks for the invite and good luck on that story

Also welcome to Moddb. As you know in the Star Wars Rp thing, I am a veteran from the Yuuzhan Vong war and have survived more encounters than I can count. Anyways so I see that you are a fan of night sisters. Well I kinda liked them but I like Hapan people better or just plain Humans LOL. That's my introduction LOL

Good karma+2 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Galactic Alliance

I am a innocent 11 year old

Good karma0 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ The Jedi Order

For BACON!!!

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Gray Jedi

yep and thanks. I can now control my anger.

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Ten10dix

Did i say that I have a amazing life? Nope just mentioning how I live mine *Stares at sexy ladies in bikinies* Yep I am perverted

Good karma-3 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ arne anka

BIG TITTIES

Good karma-1 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Me

Better looking than me LOL.

Good karma0 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Galactic Alliance

Geeze since today is halloween in America, kids don't go to school but I don't really know why she got on today. Ask HER. Also I am Johny not jhony

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Eras of War

Alright I have been kinda busy

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Mandalorians

Hey could someone make the Mandalorian Translator a .zip folder since my laptop cannot read .rar files

Good karma0 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Cat lovers

I have a kitten that is black all over and has a little patch of white on her chest. Her name is cuddles and is very small. She also likes to fart a lot and likes to cuddle. However she is a pig and weighs 4 pounds.

Good karma+3 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Cat lovers

Please Ten let us not go there

Good karma+3 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Sith Empire

Maybe since the council does nothing and well he wanted to GATHER THE REMAINING SITH

Good karma+2 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Tharnis

Wait what account was it

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Johnyboy1{S1TH}

KARMA TROLLS SUCK!!

Good karma-1 votes
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Sith Remanant

What little remains of TNEL shall be apart of the SR

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Sith Remanant

Yes it does and thanks for the Invite

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ Gray Jedi

I would like to Join

Good karma+1 vote
Johnyboy1{S1TH}
Johnyboy1{S1TH} @ The Jedi Order

Actually I'll be gray

Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United States United States
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
1,462
Per day
0.8
Members
130
Games
1
Mods
34
Articles
175
Media
246
Downloads
22
Groups
1,059