Forget everything I've said before. That was bullshit. Im back. And here to stay. Don't like it? Scoot back to your little corner.

Comment History  (0 - 30 of 460)
Quapaw™
Quapaw™ Mar 21 2013, 4:10am says:

Try Men of War.

+2 votes   media: Soviet troops advance through Berlin.
Quapaw™
Quapaw™ Mar 20 2013, 8:09am replied:

Sakai

+1 vote   member: Quapaw™
Quapaw™
Quapaw™ Mar 20 2013, 8:08am says:

Hehe.

+1 vote   media: Just another shitty pose from me
Quapaw™
Quapaw™ Dec 8 2012, 9:15am replied:

I liked it..... except for the poopy ending :<

+2 votes   member: Ninja_Nub[NOR]
Quapaw™
Quapaw™ Nov 28 2012, 11:34am says:

Hey Ninja, lookie, Tali.
Gamrreview.com

+2 votes   member: Ninja_Nub[NOR]
Quapaw™
Quapaw™ Nov 17 2012, 1:41am says:

I get jealous of your posing.

+1 vote   media: recunts
Quapaw™
Quapaw™ Nov 15 2012, 3:17am says:

Yeah, awesome SCAR-L. Or that the -H variant?

+2 votes   media: tactical engineers
Quapaw™
Quapaw™ Nov 15 2012, 3:16am says:

Eh, refer to my first post in the next pic.

+1 vote   media: The Rebels Just Got Some New Shit.
Quapaw™
Quapaw™ Nov 15 2012, 3:15am replied:

What?

+1 vote   media: Wrong planet! Joker!
Quapaw™
Quapaw™ Nov 13 2012, 6:12am replied:

You got it.

+1 vote   media: Wrong planet! Joker!
Quapaw™
Quapaw™ Nov 13 2012, 2:57am says:

Don't mind this. I made this out of PURE boredom.

+1 vote   media: Wrong planet! Joker!
Quapaw™
Quapaw™ Nov 12 2012, 7:48pm says:

Owww..... Femscout :D

+1 vote   media: Heroic Heavy
Quapaw™
Quapaw™ Nov 12 2012, 7:11pm says:

Hahaha lawl.

+1 vote   media: The Rebels Just Got Some New Shit.
Quapaw™
Quapaw™ Nov 11 2012, 9:57pm says:

Humanity already did.

+1 vote   media: Humanity will prevail!
Quapaw™
Quapaw™ Aug 3 2012, 10:15am says:

Down the rabbit hole. Off you go!

+2 votes   media: Down The Rabbit Hole
Quapaw™
Quapaw™ Jul 19 2012, 11:00am says:

My own LETS PLAYS will prolly be about FAllout NV and Space Marine, Deus Ex HR and Left 4 Dead 2

+3 votes   group: LET'S PLAY
Quapaw™
Quapaw™ Mar 23 2012, 6:43pm says:

Oh great, PMC morons...
Im just kidding :P

+1 vote   media: "TEAM MATE DOWN YO"
Quapaw™
Quapaw™ Mar 12 2012, 11:30pm replied:

You are seeing people flying

+3 votes   media: In-game shot
Quapaw™
Quapaw™ Mar 12 2012, 11:27pm says:

I WANT THIS MOD!! :DDDDDD

+1 vote   mod: Company of Heroes: Modern Combat
Quapaw™
Quapaw™ Mar 3 2012, 10:51am says:

Imperial Guardsmen from Cadia. You make em look like jellyfish lol

-1 votes   media: The Cadians
Quapaw™
Quapaw™ Dec 31 2011, 2:43pm replied:

Yeah, you like copying, dont you.

0 votes   member: Quapaw™
Quapaw™
Quapaw™ Dec 30 2011, 1:54am says:

Nice pic :D
Gj

0 votes   media: Step into Darkness.
Quapaw™
Quapaw™ Dec 29 2011, 8:57pm says:

Done deleteing every comment

-2 votes   media: A picture for a friend :D
Quapaw™
Quapaw™ Dec 29 2011, 7:34am replied:

Okay

0 votes   media: Sneak Peek
Quapaw™
Quapaw™ Dec 29 2011, 1:52am says:

Is that an ST-ST? O_O

0 votes   media: Sneak Peek
Quapaw™
Quapaw™ Dec 28 2011, 11:07am replied:

You like it, he hates it.

0 votes   media: I hate guard duty
Quapaw™
Quapaw™ Dec 27 2011, 11:50pm says:

Yep

0 votes   media: I hate guard duty
Quapaw™
Quapaw™ Dec 27 2011, 8:03pm replied:

Wow, no I didnt lol, =.=

EDIT : **********, again...war?

0 votes   media: The Military?
Quapaw™
Quapaw™ Dec 25 2011, 7:44am replied:

Guess who did T_T

-1 votes   media: The Military?
Quapaw™
Quapaw™ Dec 25 2011, 7:44am replied:

Lol....it was sarcasm, and this wasnt made by me -.-

-1 votes   media: The Military?
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Oct 14, 2013
Country
Malaysia Malaysia
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.3
Members
65
Mods
1
Articles
15
Polls
1
Media
403
Downloads
14
Groups
11