Group for fellow ModDB users from Indonesia, the great conqueror of Southeast Asia. Join us if you feel you're Indonesian enough (no matter what your nationality is). We do love Indonesia!

  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
Modelling 3D
embed
share
view previous next
Share Image
Share on Facebook Tweet Email a friend
Embed Image
Post comment Comments
n5p29 Creator
n5p29 Jun 23 2012, 11:26am says:

udah lumayan bagus kok. cuma dagunya aja kyknya agak terlalu lancip.
bikinnya pake referensi ato blueprint ngga? soalnya klo bikin dari kosong trus cuma introspeksi sendiri jadinya kadang agak aneh. blueprint ngebantu banget.

+1 vote   reply to comment
uzzybotak Author
uzzybotak Jun 23 2012, 6:30pm says:

udah pke blueprint sih bang, tapi blueprintnya cuma dari foto, jadi agak bingung ngemodelnya. hhe
iya sih, emg ini model agak kompleks yg pertama kali ane buat, jadi dari teknik modellingnya juga sebenernya salah, soalnya pas di-unwrap uvw, jadi aneh template teksturnya.

makasih mas feedbacknya! :D

+1 vote   reply to comment
Post a Comment
click to sign in

You are not logged in, your comment will be anonymous unless you join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) which we encourage all contributors to do.

2000 characters limit; HTML formatting and smileys are not supported - text only

Description

Setelah libur panjang, akhirnya bisa ngeberesin ini. Tolong minta komennya buat mas dan mbak di sini, supaya bisa memperbaiki kekurangan. Monggo ndelok sikit ae. hehehehe
:D

Image Details
Date
Jun 23rd, 2012
Size
1280×1024
Options
URL
Embed
Embed Thumb
Share
Report Abuse
Report media
Add Media
Members only