Group for fellow ModDB users from Indonesia, the great conqueror of Southeast Asia. Join us if you feel you're Indonesian enough (no matter what your nationality is). We love Indonesia!

  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
Modelling 3D
embed
share
view previous next
Share Image
Share on Facebook Tweet Email a friend
Embed Image
Comments
n5p29 Creator
n5p29

udah lumayan bagus kok. cuma dagunya aja kyknya agak terlalu lancip.
bikinnya pake referensi ato blueprint ngga? soalnya klo bikin dari kosong trus cuma introspeksi sendiri jadinya kadang agak aneh. blueprint ngebantu banget.

Reply Good karma+1 vote
uzzybotak Author
uzzybotak

udah pke blueprint sih bang, tapi blueprintnya cuma dari foto, jadi agak bingung ngemodelnya. hhe
iya sih, emg ini model agak kompleks yg pertama kali ane buat, jadi dari teknik modellingnya juga sebenernya salah, soalnya pas di-unwrap uvw, jadi aneh template teksturnya.

makasih mas feedbacknya! :D

Reply Good karma+1 vote
Post a comment
Sign in or join with:

Only registered members can share their thoughts. So come on! Join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) and join in the conversation.

Description

Setelah libur panjang, akhirnya bisa ngeberesin ini. Tolong minta komennya buat mas dan mbak di sini, supaya bisa memperbaiki kekurangan. Monggo ndelok sikit ae. hehehehe
:D

Details
Date
Size
1280×1024
Options
URL
Embed
Embed Thumb
Share
Feed
RSS feed