This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 265)
feeq36
feeq36 May 21 2012, 8:05pm replied:

why not whitelist? hmm?

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 May 21 2012, 7:59pm replied:

hmm...i guess i can be a pirate for a while! arrrr

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 May 21 2012, 9:43am says:

err...uhh...what happend to the minecraft server? bad login? oh..no....premium only? guess i have to buy it...

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 May 17 2012, 11:27am says:

I suggest Luna to delete the server from Planet Minecraft NOW!!! Last time
a server got posted in it the server got hacked bad!! BAD!
:(

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Apr 26 2012, 10:00pm says:

when do u guys think ull release it? I havenever checked this website since 6 months :P

0 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Apr 26 2012, 9:57pm says:

Add PeZBot and More people will download it :D But seriously PeZbot is needed.

and uhh...have u guys worked on making pezbot for this mod? and when do u think ull release alpha>?

0 votes   mod: World at War
feeq36
feeq36 Feb 19 2012, 9:17am says:

owned.

+1 vote   game: Multicraft
feeq36
feeq36 Feb 15 2012, 4:49am says:

What i want Lamecraft's next update:
No freezez
Pickaxes swords axes hoes and other stuff.
Thats about it. lol.
AND OFCOURSE!!! Survival mode!!! and Mobs

+6 votes   game: Multicraft
feeq36
feeq36 Feb 13 2012, 8:31am replied:

oo thanks. lol diddnt figure that out :)

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Feb 13 2012, 1:47am says:

I lost my PSP charger...****

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Feb 13 2012, 1:42am replied:

ba dum tsss

+2 votes   media: And you asked for release?
feeq36
feeq36 Jan 22 2012, 12:25am says:

i used to support this mod..BUT IT LOOKS DEAD!!!! i hate no updates

+1 vote   mod: Call of Duty 4 - ReDead
feeq36
feeq36 Jan 19 2012, 5:52am replied:

no not lick A ****. They must lick all the people in the worlds ****!

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 18 2012, 8:06am says:

what's a podcast?

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 17 2012, 5:36pm says:

im waiting for updates
Mom: time for school
Me: Go away mom im doing "Homework" from the internet

+4 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 15 2012, 12:57am says:

do not talk about katy!! YOU HAVE BEEN WARNED.Btw still no updates :O

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 6 2012, 10:44am replied:

lol haven't u used freezray on black ops lol. so thats kinda not an idea since its already done...sorry bro. but they other weapons..well will do! :D

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 5 2012, 7:02pm replied:

seriously i dont get it :|

+3 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 5 2012, 10:59am replied:

i dont get it... :| NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 5 2012, 6:21am says:

did anyone bought the ps vita :P awesome, it is!! They should totally make COD Zombies for it

+3 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 2 2012, 11:25am replied:

Happy b'day!! :D

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 2 2012, 6:55am says:

@Jukki huh?

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 1 2012, 10:57pm replied:

your crap

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Jan 1 2012, 12:29pm says:

omg i just realised that Sub0123's comment.
Its like every 4 years someone predicts the world is gonna end! Scientist are stupid :P

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Dec 31 2011, 10:28am says:

should i buy a new tree.....

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Dec 31 2011, 3:44am says:

It's Ok the fan's still respect ya.

+2 votes   media: Woot Woot!
feeq36
feeq36 Dec 30 2011, 9:19pm says:

NOOOOO Bad news!(For me)My dad took my tree away!(i put my laptop under my tree and use it at the same time) now i can't get it! lol i still ain't sleeping until its 1st January(I sleep on my living room)(IDK why i keep putting this brackets)(Thank you for reading)

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Dec 30 2011, 2:37am replied:

i dont think so. and the circle ring..its called a red ring of death bro

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Dec 29 2011, 10:57pm says:

im still ain't sleepin...remember my comment?

+2 votes   game: Nazi Zombies Portable
feeq36
feeq36 Dec 29 2011, 8:43am replied:

ya i remmember you saying that on the alpha release...

+1 vote   game: Nazi Zombies Portable
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Aug 19, 2013
Country
Brunei Darussalam Brunei Darussalam
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.2
Members
12
Games
191
Mods
5
Articles
4
Media
29
Downloads
27
Groups
3