Still not gonna let go of mah PSP but still wanna get Vita though...

Comment History
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Mini Castle plus mine

hey, cool room! Umm..a question, is there a map builder or maker to make map much easier?

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Zombie Crisis

if it's signed yes, if not no.

Reply Good karma-1 votes
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Final Fantasy X PSP version

yeah, show some respect people. this is not an easy job ya know. porting FFX on PSP and he done it alone. Just give him a break.. >:(

Reply Good karma+2 votes
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Final Fantasy X PSP version

hey this could be cool. playing ffx on mah psp was always mah dream.. i'm lookin' forward to see it's completion.

Reply Good karma+2 votes
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Call of Quake

hmm.. that's too bad. ah well, everyone got their own life..

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Lamecraft

hmm... that idea might work, we never have a chance to do mining in lamecraft, so I think it is a good idea to have a mining function and also attack function. Slash those cube mobs with pixelated sword!!

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ What do you game on mostly?

console is fine but PC are more powerful and it's can generate high resolution graphic much better. it's all depend on your processor and gfx card.

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Your aims in 2012

Play more games before calamity? lol.

Reply Good karma+2 votes
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Hoard - Olde Irish Edition v1.7a Patch + Tools

what's inside the patch, more new contents perhaps?

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ AwesomeCraft 8.0

wow!! the name awesome really goes well with the game. Thx for the game man!

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Final Fantasy Tactics 1.3 - Patch 1.3.0.6

Content only please...this is so freakin' hard but the new content is awesome though.

Reply Good karma+1 vote
AVADHUNTER
AVADHUNTER @ Awsomecraft Signed

it's says full but still buggy though... :(

Reply Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Malaysia Malaysia
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
12
Per day
0.0
Mentions
0
Games
5
Polls
2
Downloads
5