This member has provided no bio about themself...

Comment History
maxor
maxor @ Star Trek: Continuum

Excellent job on the mod!! This is the best Star Trek game i ever played! And most beautiful! (I made 450+ screenshots in 1 hour, lol) Also, i'm so impressed by your work that i made a Steam Fangroup dedicated to ST:C Steamcommunity.com If you got Steam, and you like this mod, feel free to join :D

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ My all time favorite game is a sequel

HL2 and HL1 rocks man! 7 YEARS and its still beautiful game;p

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Do you own a smartphone?

Well u know i got my Android (Optimus ;p) for 90 $... so..
and IPhones are about 1000$...

Reply Good karma+3 votes
maxor
maxor @ Do you own a smartphone?

yep u right (Viva la lg gt540 ;p )

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ STALKER Complete 2009 (2012)

HOLY _____ texture details are.. just..
.
..
...
....
i.. cant.. get over this...

AMAZINGLY GREAT JOB :D

Reply Good karma+3 votes
maxor
maxor @ Hyena Bomber

And BALANCE !!! perspective too ;p
...
....
But yeah that will be cool though. :p

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Hyena Bomber

Umm... Looks like cIS has more of ANYTHING than the Republic...
...
....
.....
I want to see Venator kickin' droid ***** :(

Reply Good karma+4 votes
maxor
maxor @ Incoming!

Damn right :D

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Battle over Coruscant

-52 now :D

Reply Good karma-1 votes
maxor
maxor @ 212th Attack Battalion

Yeah.. these guys are great! Excellent job team! :D

...and then comes squad of droidekas... :/

Reply Good karma+3 votes
maxor
maxor @ New Menus

Reminds me of Coruscant :D

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ New 1.2 Items

yep i hope its not gonna be the same on ground :/

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Republic at War 1.2 in production.

Mod itself is great (especially graphics) :D but i have very,very minor suggestion: Arc-170 lasers should be green, torrent's green like in the movies and tv series. If you guys will have some spare time, would you like to change it? And maybe some balance tweaks? Mod itself is the best one i ever seen :D 100000/10 Thanks for all !

P.S. And can we see Coruscant space map like it from main menu (and the movie)? :D

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Doctrine's Reworked

WOW thats a tree!

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ New WM Flak38 model

RainbowWAR u right ;p

Reply Good karma0 votes
maxor
maxor @ Star Wars: Legacy of War

thx god it s for eaw normal NOT FoC (****) why mods for foc are in eaw section?

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Super Star Destroyer

woooooooooooooooooooooooooooow!! it rockz!!!

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Assault Frigate

it should be named "nebulon-t assault frigate"

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Hapan Nova Class Destroyer

what the fack was it? klingon warbird???

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Bwing

cool skin!! and i can make my own battle of endor in normal eaw without foc!!:)

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Pellaeon

thatss nice... something like executor refit..

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ January Progress Update

this is great! half life is great! you are great everyone who do this mod (sory for my english im from poland) tracking!

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Star Trek Legacy: Borg Invasion

file is deleted i cant download it...

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ MOD TERMINATOR

how to install this mod ? ther is no readme ! tell plz!!

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Terra Strife

i install Battlefront 2 special for this

Reply Good karma+1 vote
maxor
maxor @ Terra Strife

I have an idea how to make air battles (if this is in final mod) Just replace all fighters to planes and ships to aircraft carriers escorts to destroyers.. maybe this work?

Reply Good karma+2 votes
maxor
maxor @ Terra Strife

I just download it and i must tell: ITS AMAZING!!! Great idea and great job and i have hope this is finished! (Sorry for my english, im from Poland)

Reply Good karma+2 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Poland 🇵🇱
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
27
Per day
0.0
Mentions
0
Mods
8
Articles
2
Polls
3
Media
14