This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 31)
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

if i cant find my cd maybe just maybe my dad will let me buy it again

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

well.....bad news for me of course........i lost my dungeon siege cd's sum where and cant find em or 1 of my friends stole it so even tho id love to download this map i wont be able to but ill still cheer u on madigan.

keep up the good work.

i play runes scape at www.runescape.com and my chars name is teir and i play in world 8.

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

lol dude

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

im back! sad to say my work was wiped clean by my dad while i was gone but good news is my comp is way faster!!

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

madigan im only 14 and just got into this and i was wondering if i could ask u 5 questions

1.How did u get it to say Dungeon Siege road to allysium at the start?

2.My siege max isnt working can u maybe tell me what i might need to get it to work?

3. How do u make items and spells?

4.how do u get ppl to be an npc?

5.how did u change the stuff like mana health and inventory stuff like that?

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

ive bin making a map so i come and check on this once in a while im also learning how to make websites so when im done i can show u my maps ive bin making madigan

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Star Wars: Asylum

yea i havnt bin on this site for like a long time and it hasnt even moved a little incy wincy bit

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

im bk i was busy making my map and remembered to check up on this and wow!...madigan u doin a very good job.

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Elemental

NOW U SHOT DOWN TO 20% WHY?? sumthin happen o well

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

i mean like i dont know how to make a site where they can download it from like a home web page kinda thing because i made 2 maps and im in the middle of a big map the other to r like treasure maps well if u have any tips plz tell me

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

hey mad i made a map but how do i make it downloadable?

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

well when its done i will download it. Its cool nice inventory screen too

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ AirFightUT

is this compatable with UnrealTurnament G.O.T.Y. Edition?

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Elemental

:tired:
i was told u guys would be done by may 2003 yur only 80% :( come on get the last 20% done i have bin waitin for along time plz plz send it to me as soon as ur done pimpen_tj@hotmail.com

:tired: 8) :nervous:

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Elemental

how did u do that face with the guns this is my way of it and it sucks
:garg: :de: :flame:

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Battling with your Bro's

its not really battling with ur bros unless its online but its o.k. but online would be funner 8)

Reply Good karma+2 votes
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Age of Magi

needs images it sounds good but seeing is believing remember! :O dont take offence just need pics to decide if good or not :P

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Road to Allysium

dude can u send me this as soon as its made ive waited for so long for this kind of mod and walla u made it! my email is pimpen_tj@hotmail.com
this is awsome :beer: :D :beer:

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ PottersVille

:paranoid: plz tell me this isnt another 1 of the droog villages the village i dont care about its those dang droog they make me mad! :paranoid:

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Market Place

thats cool does this work in mutiplayer? if it does thats even better because when im bored i usually make a merchant char and go find an area that looks like a blacksmith/magical person spot like an empty black smith but this is way cooler!! :)

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper:

dude *squints* am i seen things or is that me :? thats awsome a got a skythe in the normal DS but on this can u have the whole suit and sum spells to go with it?

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper:

ive waited for a mod like this for ever thnx!!

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ The Isle of Bau Len

looks kinda good :S

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Star Wars: Asylum

awsome i like star wars im bein qui-gon jinn why did he die! :cry: did i even spell his name right? well when its done send me it really fast cant wait to play it my email is pimpen_tj@hotmail.com thnx

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Star Trek: Dungeon Siege

i cant wait for u to finish this as soon as ur done email it to me plz plz plz i sure want to kick romulan *** they **** me off!! :eyebrow: :de: :flame: my email is pimpen_tj@hotmail.com

if any 1 takes offence from this im sorry :cry:

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Engineering Advance YR

:cry: how do i download it?

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Kung fu 3.0

forgot my email in other post my email is pimpen_tj@hotmail.com

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Kung fu 3.0

hey sum 1 send this download to me plz i dont want to subscribe...anyways when the matrix mod is done im goin to download it so i can do moves and be neo ;)

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Neo

u did awsome on the mr.smith's but Neo needs bit more work keep up the good work tho man :)

Reply Good karma+1 vote
:GrimReaper:
:GrimReaper: @ Cheapayne

instead of a gargoyle u should have used death aka GrimReaper would have bin awsome being grim runnin around wit a skythe and the kungfoo mod lol

Reply Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Canada 🇨🇦
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
31
Per day
0.0
Mentions
0
Mods
25
Media
6