Add file Report Content Update Mod v1.5.4
Location
Files
Filename
Content_Update_Mod1.5.4.rar
Category
Patch
Uploader
m3zekken
Added
Size
58.34mb (61,168,854 bytes)
Downloads
478 (1 today)
MD5 Hash
913d8181d81b10c49933959d7867a133
Embed Button
Embed Widget
Description

More bug fixes :p New Runewords: Desire and Prayer Cleaned up some corrupting stats and percentages. There will be a guide on it soon on moddb!

Preview
Content Update Mod v1.5.4
Comments
Guest
Guest

I seem to be having trouble getting the patch to work with my characters. I have no uber gems, cubes are empty, and no stacked unique charms. When I attempt to load the characters with 1.5.4 files it gives me an error. I was using 1.5.2 iirc. Any suggestions?

And I just copy and pasted the files from the newest patch into the D2SE folder and replaced the old files. Is that the correct way to install one of your patches?

Reply Good karma Bad karma0 votes
m3zekken Author
m3zekken

Yeah just replace the entire folder in your 'mods' folder (but make sure to copy your save folder beforehand)

Hmm idk what else could be the cause. Some people randomly had problems with items that shouldn't cause problems so you might wanna try to load a character without items and without shared stash and then work your way up by adding more and more items to see which one causes the problem

Reply Good karma+1 vote
Guest
Guest

This comment is currently awaiting admin approval, join now to view.

madgemiker
madgemiker

Mine, 1.5.4 patch is not appearing in my d2se.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
m3zekken Author
m3zekken

Damn I haven't heard of that before lool

Reply Good karma+1 vote
Guest
Guest

For me the Package is damaged and not readable with winRAR

Reply Good karma Bad karma0 votes
m3zekken Author
m3zekken

are you using the newest winrar?

Reply Good karma+1 vote
Guest
Guest

This comment is currently awaiting admin approval, join now to view.

zodgenrel
zodgenrel

internal error #918 somewhere in the data folder, patch upgrade works fine.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
PhaserRave
PhaserRave

Do I only need to download this to play the mod?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
m3zekken Author
m3zekken

yeah

Reply Good karma+1 vote
Dutchmang
Dutchmang

I'm crashing when reaching the Guardian of the Cold Plains. The art flashes for a moment and then he disappears. He does not attack me, just stands there. Only my minions attack him and they can kill him, but more often than not I just crash when I see him.

The next crash area seemed to be the Dark Woods. I didn't get to see what started crashing me there. Any ideas?

I have reinstalled the mod and re downloaded as well.

Came back to say This mod is a ton of fun, and thank you very much.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
m3zekken Author
m3zekken

Hmmm that is very, very weird.

You might want to try and reinstall d2se idk

Reply Good karma+1 vote
Dutchmang
Dutchmang

We think it was a bad extraction of the mod rar using daemon tools rather than a real extractor. A 100% fresh re-install seems to have alleviated the original concerns. Thanks again for your time & attention!

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Guest
Guest

pluggy not works... i cant respect stats and skill... awsome mods btw

Reply Good karma Bad karma0 votes
m3zekken Author
m3zekken

To enable respec you need to go into your mod folder then open plugy.ini with a suitable program like notepad++ and go to ActiveStatsUnassignment and ActiveSkillsUnassignment and set both to 1.

Reply Good karma+1 vote
Guest
Guest

working... another question... if the drop and xp from this mods stack with /player command?

Reply Good karma Bad karma0 votes
m3zekken Author
m3zekken

/player command works just like in vanilla

Reply Good karma+1 vote
Post a comment
Sign in or join with:

Only registered members can share their thoughts. So come on! Join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) and join in the conversation.

File
Browse
Files
New
Add file
Report
Report
Share
Related Games