You wake up as a young woman named Malina, who has been knocked out and than operated on by Hunter Jones(had the former name Jerry Jones). Hunter Jones is the main antagonist, who has been tracking down many people that he wants to torture/eliminate from the world, he has had a dreadful past full of pain, bullying, loneliness and many thoughts of conspiracy, and now that he's an adult his thirst for vengeance has grown, he ended up killing thousands of people both innocent and guilty for Hunter's pain, in the most treacherous ways, not to mention the experiments he's been doing. Hunter has his reasons to torture but his sanity has gotten out of hand, he planned to operate on Malina's brain to make her obedient, but after getting tired of working slightly on her other body parts plus cutting off 2 of her fingers, he decided to take a break and run off to his mansion, not knowing that Malina had a chance of waking up.

Add media Report RSS Short Gameplay preview
Comments
Dune_Jumper
Dune_Jumper

Cool!

Reply Good karma Bad karma+2 votes
SovietMentality Author
SovietMentality

Thank you! like the music choice?

Reply Good karma+1 vote
Dune_Jumper
Dune_Jumper

Yep.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

Great music choice for that segment. For some reason the character looks quite small compared to the environment around her.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

Yeah, most things in that map were made to seem larger, not only because of it's unusual structure, but also because it's one of the character's side effects(effecting the sight), making her feel shorter(but not all the time of course)

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

Well that's convenient

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

Indeed, and I assume you like the sounds that are heard near the end?

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

Yeah I paid attention to that voice after climbing those stairs

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

It sounds like he's being dissected.....and of course he wasn't gassed

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

It sounded like a woman to me

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

Lol naaaaaaaaah clean your ears XD

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

You are still talking about the moaning and not the laughing aren't you?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

lol yes and of course both, the squirming and the laughing are men voices.

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

Same voice actor?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

Nah, they're sounds I find.

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

Nah that's so ******* cool

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

um...thank you? XD

Reply Good karma+1 vote
fiuuuuuuh
fiuuuuuuh

Don't thank me, the pleasure was all mine as always

Reply Good karma Bad karma+1 vote
umbakarna
umbakarna

Hello I was watching this and I tried to analyze the video. I like the idea of dead bodies bathing in the blood, also the big statues but I am pretty sure I already heard that noise near the end of the video (sounds like vomitting or something like that)

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

It's a squirming sound of a guy that sounds like he'd being lively dissected, and yeah i got that sound from "No Laugh in the Darkness" perhaps you played that CS.

Reply Good karma+1 vote
umbakarna
umbakarna

Yes I did.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
SovietMentality Author
SovietMentality

I loved that custom story.

Reply Good karma+1 vote
Post a comment
Sign in or join with:

Only registered members can share their thoughts. So come on! Join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) and join in the conversation.

Description

Am only gonna show you this lil nightmarish level in game play, so you can hear the custom music and see it's atmosphere.

Details
Date
Duration
Size
1920×1080
Filename
Level.mp4
Options
URL
Embed
Share
New
Add media
Feed
RSS
Report
Report