This member has provided no bio about themself...

Comment History  (60 - 90 of 111)
trey777
trey777 Jan 12 2010, 4:30pm says:

thats on the PC... the psp version will not have that many zombies... hmmm wait it all depends on the engine... oh well im sure you can get a descent amount of fps :)

also change quakes color pallet to get better colors and stuff :) right now it looks like you have the basic quake pallet :)

+1 vote     game: Left 4 Quake
trey777
trey777 Jan 11 2010, 4:42pm says:

Ours is a newer version of the one he modeled..... we have the RPG-7

+1 vote     media: RPG/Rocket Launcher
trey777
trey777 Jan 10 2010, 2:07pm replied:

actually its second :)

1. get new color pallet
2. Hlbsp

lol :D

+1 vote     media: The new M4A1
trey777
trey777 Jan 10 2010, 12:20pm says:

our engine can support it ;)

+1 vote     media: Frag Grenade
trey777
trey777 Jan 10 2010, 12:21am says:

lol

+1 vote     media: Mp5 psp model
trey777
trey777 Jan 9 2010, 7:25pm replied:

yes i know but we still need more than one ;)

+1 vote     article: Whats going on...
trey777
trey777 Jan 9 2010, 5:17pm replied:

there will be 8 chapters... its going to be a long game :)

+1 vote     article: the Story preview
trey777
trey777 Jan 9 2010, 4:04pm says:

You all do realize this wont work on a psp...

Why?

The model are way to high poly... A psp can handle 700 and down.... but if you are going to push it... id say 1000 MAX...

+1 vote     game: Conscript
trey777
trey777 Jan 7 2010, 7:43pm says:

idk is this in game.... thats too much shading .... but that could be the Hlbsp.... but idk if hlbsp does that lol :D

+1 vote     media: Ghost
trey777
trey777 Jan 7 2010, 7:42pm says:

looks soooooooooooo good ;)

+1 vote     media: Ghost
trey777
trey777 Jan 7 2010, 7:41pm says:

lookin good guys :D

also now you just need the hud for it.... :D

0 votes     media: Ghost
trey777
trey777 Jan 6 2010, 8:30pm replied:

lol thats old the new one looks really good :D

+1 vote     media: Car and Knife models
trey777
trey777 Jan 6 2010, 8:29pm replied:

its 458 :D

+1 vote     media: Frag Grenade
trey777
trey777 Jan 6 2010, 8:28pm replied:

lol no man... all of our stuff is ours and not taken from other mods :D

+2 votes     game: Modern Combat
trey777
trey777 Jan 5 2010, 9:37pm says:

i actual love that model :D

+1 vote     media: Weapon Spotlight: Pump Action Shotgun
trey777
trey777 Jan 4 2010, 7:11pm says:

we know that was just a test video :)

+1 vote     media: M4A1 gun model and Animation
trey777
trey777 Jan 4 2010, 7:07pm says:

yea i know we are making a psp version and a Pc version :) all of the high polly models will go to PC

+1 vote     media: Low poly M4A1
trey777
trey777 Jan 4 2010, 2:53pm replied:

there will be a link to download it when we are done :D

+1 vote     game: Modern Combat
trey777
trey777 Dec 30 2009, 11:05am says:

That's not true.... If someone does updat there CFW And the game doesn't work then they can just downgrade there psp but I think that it doesn't matter because CFW is Moded OFW so I think it will run for all CFW :)

+1 vote     game: Modern Combat
trey777
trey777 Dec 29 2009, 12:43pm says:

this sounds kool :D

Come look at my mod some time :D

+2 votes     game: War Of The Worlds The Game (WotW)
trey777
trey777 Dec 28 2009, 5:29pm says:

im actualy looking forward to this game if they get better maps.... :D

+1 vote     game: Goldeneye Reloaded
trey777
trey777 Dec 27 2009, 11:01am says:

kool :D

+1 vote     media: Grunt
trey777
trey777 Dec 21 2009, 10:41pm replied:

it is just the render...

+1 vote     media: The new M4A1
trey777
trey777 Dec 21 2009, 10:40pm replied:

thats right... 400 - 700 and with hands 700-800

:D but solitudes sniper rifle with hands is 1048 pollys

+1 vote     media: The new M4A1
trey777
trey777 Dec 21 2009, 12:17pm says:

WTF no xmas....!!!!

+1 vote     media: Hlbsp eat your heart out!
trey777
trey777 Dec 21 2009, 12:11pm says:

yea i told him it looks really high lol... ill get him to fix it up a bit ;)

+1 vote     media: The new M4A1
trey777
trey777 Dec 15 2009, 6:56am says:

WTF.... o well it will be ok i have new guy for Urban Wars t0 modle and code lol.... But sarge man... this is a lil suden... dont you think you shuld have told me like when me, you and toster started Urban Wars

but its ok man... everyone at Urban Wars will miss you man... Take care bro :D

+1 vote     article: Christmas Break... im leaving again!
trey777
trey777 Dec 8 2009, 6:01pm replied:

Kurok/Quake yea...

So far we have some basics but we need a coder and fast!

+1 vote     game: Modern Combat
trey777
trey777 Dec 6 2009, 4:20pm replied:

Lol why :D

+1 vote     game: Modern Combat
trey777
trey777 Dec 5 2009, 7:23pm replied:

:D lol thanks

+1 vote     game: Modern Combat
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Jan 28, 2012
Country
United States United States
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.1
Games
55
Articles
12
Media
49
Downloads
1
Engines
1