This member has provided no bio about themself...

Comment History
Thorvor
Thorvor Nov 30 2012, 2:27pm replied:

Another thing I might add, sorry. Red Giant is an awesomely large map. Just need to use resource injection. My problem although is the A.I. just sit around doing nothing, or at least a hard Tau'ri enemy does nothing.

+1 vote     download: Stargate Space Conflict - The Asurans Rise
Thorvor
Thorvor Nov 30 2012, 1:24pm replied:

My moddb download was taking ages as well so i cancelled it and then downloaded it again but this time before the download had a chance to start when your on that little moddb window click the link it gives. i dunno if its the same place you download from anyway but it seemed to go sooo much faster when i did that.

+1 vote     download: Stargate Space Conflict - The Asurans Rise
Thorvor
Thorvor Nov 29 2012, 1:04pm replied:

Hey, sorry if that post sounded quite aggressive. I love this mod but I could not find a map to play on. BUT I have found a way now and I got to the point where i was going to attack then my PC shut down for updates and closed the game :( why oh why haha :s

Awesome mod tho

+1 vote     download: Stargate Space Conflict - The Asurans Rise
Thorvor
Thorvor Nov 28 2012, 9:50pm says:

I hate to complain about things like this but why in all the maps does everyone spawn so so close to each other? I like big maps where each team spawns next to each other and far from the enemy with lots of resource point. I do not know how to add maps to my game sorry :s <noob here :P
Any help?

+1 vote     download: Stargate Space Conflict - The Asurans Rise
Thorvor
Thorvor Nov 28 2012, 4:11pm replied:

How long do you expect this authorisation process will take? I know it says a few days, but... :/ haha

+1 vote     mod: Stargate Space Conflict
Thorvor
Thorvor Nov 28 2012, 3:46pm replied:

O_o

+1 vote     mod: Stargate Space Conflict
Thorvor
Thorvor Nov 28 2012, 3:16pm replied:

I'm on life support. O_____O 10 more percent and i'm cured :D

+1 vote     mod: Stargate Space Conflict
Thorvor
Thorvor Nov 28 2012, 2:33pm replied:

No doctor can cure SSC Withdrawal syndrome

+2 votes     mod: Stargate Space Conflict
Thorvor
Thorvor Nov 28 2012, 2:30pm replied:

My organs are shutting down!!! Please, 100% hurry.

+1 vote     mod: Stargate Space Conflict
Thorvor
Thorvor Oct 30 2012, 9:21am replied:

Seriously? you want someone to refund you time? damn... how does that work :s

+6 votes     download: Warlors .60 download
Thorvor
Thorvor Jul 4 2012, 5:04pm replied:

Also, for the record I use shader 1

+2 votes     download: Stargate Space Conflict - Pre-Alpha 1.4 (English)
Thorvor
Thorvor Jul 4 2012, 5:02pm replied:

Sorry I did not reply. It seems to work fine now, I have no idea what I changed to make it work but I did make a lot of changes to my PC to make the game and this mod work perfectly, now the only problem is that the frame rate slows when I get to many Ancient ships into a fight, it is not that big an issue tho as I need to get A LOT of ancient ships into a fight to make it lag.

+2 votes     download: Stargate Space Conflict - Pre-Alpha 1.4 (English)
Thorvor
Thorvor Jul 4 2012, 4:43pm says:

Yeah, I agree with Comanche_Prime the current menu music is just awesome. I just sit on the menu and look at the background image for a while before I play a match. But at the same time I am in conflict as I think this music will kind of suit the game.

+2 votes     media: Beta 1.4 : Main Menu Theme
Thorvor
Thorvor Mar 7 2012, 9:26am says:

Hi, my framerate seriously drops when i play this mod now? something to do with this being an alpha?

+2 votes     download: Stargate Space Conflict - Pre-Alpha 1.4 (English)
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Sep 28, 2013
Country
United Kingdom United Kingdom
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.0
Mods
5
Media
2
Downloads
8