This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 34)
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ lobby

haha

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ lobby

i just make that map fast becourse my friend thing it was fun to turn my pc off. :D

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

read this

En.wikipedia.org

Reply Good karma+2 votes
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Can

yea i know.. but if you had ever seen an old can, you will notice that it is a little bit more fat.

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Hammer

okay, we will fix that.
If we can find some pics of a hammer fron '70

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Hammer

so it was a cube?

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Pot Plant

why not?

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

We will make jobs like the jobs PERP.

And the listes is just so you can see how long we is with the mod.

and we needed some screenshots or else we could not make the site, so we just took the first shots we could.

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

Sry i had not seen your comment..

It will take some time to make the weapon models.

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

i will add a new description soon :D

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

ok :D

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Weapon List

heavy weapons?

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Pot Plant

no
Just a pot.. in clay or something like that

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Pot Plant

Hey, we have not done other of the models jet, but we just want to show you that we are not dead :)

Reply Good karma+2 votes
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Car Shop

Thx =D

The first possitive comment i have seen today :D

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ A Sub House

it not done yet!

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Logo

it not a mafia game but a roleplay just with the option to make a mafia/gang/terro group or what the f*** you wanna call it.

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Can

lol.. It will look like a can when we got some textures -.-''

Reply Good karma0 votes
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Can

What do you want of details on a can?=

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Hammer

Site: Antiquescientifica.com

Pic: Antiquescientifica.com

hammers in the 1970 looks like that

Reply Good karma0 votes
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

What are you talking about???

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

thx =)

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ lobby

okay :D ty for comment.

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

what?

Reply Good karma+2 votes
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

Lvl, money, rep and such thing

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Logo

yea why?

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

We know all we need to know thx =)
and yea it will take time, but we are making it just for fun =D
and alle the history of the time will be maching we have made a list of weapons from about 1965-1975 you will could see it in the features tab.
prices is gonna take some time to find out but we will do it ;)

and the source engine will could handle it, cuz we don't use any thing that would be too big or anything.

we are already mapping and modeling and scripting, the engine can run everything until now.
so i can't see the problem?

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Everyday

Thats not the same... Our mod is a RP where you can be what ever you want.

The other is Mafia vs Mafia and not an RP where you live a life as a notmal person in the 70's..

So thats not the same :D
Else thx =)

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ Warcraft III - The Edge of Eternity

Cool! sound good :)
And I am glad that someone wanna go on with warcraft.

But.. how do you make that?
cuz it's not just some maps or any thing like that..
how do you make a whole new Warcraft game?

Reply Good karma+1 vote
Son_Of_Diablo
Son_Of_Diablo @ The Mortewood Plaza

COOL mod, good work!!!
The best I have seen a long long time!

will there be a demo or a beta or something soon?
I just can't wait!!!!

Reply Good karma+2 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Denmark Denmark
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
34
Per day
0.0
Mentions
0
Mods
16
Articles
1
Media
17
Downloads
1