So...yeah, Ask me if you want to know something XD I allso do requests :o

Comment History  (0 - 30 of 725)
Arxae
Arxae @ Project Zomboid

The "retarted" edit restriction came into place because drama starters edit their post when they where losing the argument and called liar on the others :p

Good karma+3 votes
Arxae
Arxae @ Project Zomboid

What to do at the fire xD
Also, i'm so purchasing this :D

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Project Zomboid Tech Demo 0.1.4c

Hmm..here are some things noteworthy for me:
- As azerty player, it was quite awkward playing the game. Maybe a preliminary control scheme window?
- When you had to go get soup, there was a zombie in the house. hitting it was a bit problematic (character didn't swing weapon until i moved around a bit more, zombie didn't attack)
- The beginning was a bit stretched too long if you are trying to figure out the game. I noticed it could be skipped with the escape key. But it skipped all text. Could be handy to just skip text sentence per sentence.

Also, probably was ment to happen, but omg at the fire :p

I give the game a 7/10 in its current state (and i didn't judge it as a techdemo but as an actual game ;)) which is really good :D Looking forward to next versions ^^

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ leebarguss

LEEEEEEEEEEEEEEE x3

Good karma+3 votes
Arxae
Arxae @ Opengraph support added, more social stuff coming

You have to remember its all optional :) You don't have to link with facebook if you don't want to :)

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Minecraft's Plan for mods and api

now now, people have opinions, let them have them :p its not like you are doing something wrong if you have a opinion about something that is not in line with the popular things :P

That goes for all 3 of you btw :)

Good karma+23 votes
Arxae
Arxae @ Blood spurting (HD devlog)

Keep in mind that this is a new feature for the game, so they just showed it in debug state :)

Good karma+5 votes
Arxae
Arxae @ STRESS FACTOR

so more stress = lower morale
low morale does what? i presume things like messing with your aim or so :p
also wondering the same about sanity. i rly hope the character starts having halucinations or voices in their heads then xD

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ noveltyboard

ohai :p

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Metalspy

yeah i know its tough :p just usually with typing fast i don't think about it and type tho xD
and no, but the itch to play is still around :D

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ LazloC

een groep voor belgen :p nja, hb je al meteen een moddb staff member erbij ^^

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Interview(s) with Notch!

Ah yes, my long lost interview :p no time to format it into a article and such xD but happy to see it lives on :D

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ CryENGINE3 render

but afaik, Cryengine 3 aint out yet :/
so how you got this then?
and yeah, everything pretty much looks flat now. that orange jump thingy in the front looks like its either floating, or does not have a shadow :x

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ bosnian_dragon

Good to see your profile passed :D

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Biomes

Thats gonna be a big savegame :D

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Biomes

climate zones basically :p

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ First fighting test [HD video]

tbh, i think it needs any frames at all :p there is no standing up animation yet :3

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Unity Tutoral Part 1: In the beginning..

a bit late :p
but JavaScript is case sensitive
you have written _Forward
but it should have been _forward
_Forward
_forward
stupid mistake xD i make em too from time to time :p

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Unity

also notice, when you activate the indie license, you get the old, unity 2, color scheme :p
when you get the pro version, you get the black color scheme.
just saying since you see that black colorscheme in many places :p

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Unity

it surpasses source imo
much nice to work with, more freedom, same visual quality (even better with unity 3, altho it depends mainly on the assets themself, but the posibility is definitly there)

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Unity

oh no...effort... >_>

Good karma+9 votes
Arxae
Arxae @ Trudy and her Mechanicals.

indeed, just watching this for that :D

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Developer Banter - MERP Project

it is, like i emphasized in the article, a big huge massive project :p

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Fps Terminator Alpha v1.0 demo

its a integrated gfx card :p i wonder why its slow xD

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ Firearms: Source

I wanna have bots :D had fun with them (overpopulated maps yay) on FA1
i want them :p are they there? :D

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Campaign Screens

yes they did :p

Good karma+1 vote
Arxae
Arxae @ ModDB Metal appreciation society

yes, why don't you compare a bassist and a singer from 2 different genres of metal >_>

Good karma-1 votes
Arxae
Arxae @ sake-bento

Hmm...free samples :D

Good karma+2 votes
Arxae
Arxae @ Dx8 in Dx9 Portals

people who still play on a old computer?

Good karma+3 votes
Arxae
Arxae @ Hrmpth. Trade-offs.

its about regenerating some stuff when the map is changed (like sunrise: blocks change color (kinda :p))

one question from me tho, what changed
i compared the before and after ones, and the only thing i saw was one was missing a sheep (prolly moved) and the water/clouds (animated)

so bottom line, i don't get it either :p

Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Status
Last Online
Country
Belgium Belgium
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
725
Per day
0.2
Members
160
Games
43
Mods
95
Articles
276
Polls
12
Media
85
Downloads
67
Engines
4
Groups
18