This member has provided no bio about themself...

Comment History  (30 - 60 of 113)
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

My Vote to you and the best Mod 2009. ^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

You and your friend must have the same version.
I play also with a friend online an its work.;)

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ BrewLAN

hmm nice features I would see more of this.^^

Good karma+3 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

Had you use some other mods by the way?
Maybe there are some files to crash the bk mod.
The only way to except the errors it would be a reinstallation of Company of heroes...You can test it.

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

hmm.. I play hte latest patch with my friend and its working very good.
We had no crashes or something else...

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

The troops cant stand still when there see enemy troops this is sometimes very bad.
Can you fix it or added a button to hold the position without goining forward.
I hope you know what I mean..XD

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

This is a really nice mod for CoH the best strategy game.^^
Pls dont stop with this projekt,completed the best mod eVer.^^

I have a proposal of course for the next big update.^^
You can complete the voices from some of the units because they have the voices from other troops, tanks or upgrades that´s it.
You can deliberate about that.;)

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Blitzkrieg-Mod

Hallo leutz,
lässt sich das game nach der instalation auch noch ungemodded starten, weil ich nicht nur die mod zocken möchte, ginge das??

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ DoW40k: Firestorm over Kaurava

I love this good damn mod for DoW.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Fall Bodies

Nice mod, hope it works.

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ DoW40k: Firestorm over Kaurava

Is this release the final, or coming more?

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Counter-Crysis

OMG, counter strike in a best graphic ever move forward guys.^^
Very good work

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ FPS Terminator

The best Terminator FPS eVer, more more more PLEASE!!!

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Star Wars Order 66

Nice work, I would see more of this mod.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Historical Skin Mod

Nice work, the skins are great and really historical nice will see more.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Company of Heroes: Eastern Front

This is a awesome mod really nice work but the balancing of the soviet unions are not so good for example the mortar troops are to strong against the bunker and maybe tanks so work hard on the balancing than this mod will be the best.;)
And made the release pls also for ToV!^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Riders on the Storm

Yeah this is also my question...

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ FreeWeapons Mod

OMG whats a cool mod is this...
Nice work made more of this I love it.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Command & Conquer

Hmm the zip have an error I cant unzip the file.-.-

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Counter-Crysis

Hey cool thumps up.^^

Good karma+3 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Red Alert 3 Paradox - Soviet Brass

Can you upload the soundtracks pls??^^
The tracks are soo cool...^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Omnibus

Very NICE mod, I´m amazed^^

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Omnibus

Wow really nice work, its would truly better.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Omnibus

wow the new images are awesome nice work.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Omnibus

Not bad, looks really nice, I like W40K and Left for dead.
This is my favorite mod at this time.^^

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ The Pofia Mod

Hallo, I had also a problem with this mod.
I had download the online version 2.8 and installed it.
So I start the game but there are no changes why?
My version of the CoH OF game is 2.301.
Pls help

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Mod Video Spotlight - December 2008

Nice thanks for this one, nice work^^

Good karma+2 votes
RoDNoX
RoDNoX @ Company of Heroes

My friend an I play this fantastic strategy game via Hamachi, we are a good team.
I hope that the new CoH had also a good gameplay and balancing.^^

Good karma+1 vote
RoDNoX
RoDNoX @ Far Cry 2

The Graphik is awesome and the scenario too.
The map Editor is really nice, I love it.
Far Cry 2 my no. 1

Good karma0 votes
RoDNoX
RoDNoX @ United Realizm

I have another Idea.
Far Cry 2 is all over the world the same uncut version but its impossible that there is no gore effekt this ispainful.:((

Good karma0 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Germany Germany
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
113
Per day
0.0
Members
1
Games
4
Mods
96
Articles
2
Media
3
Downloads
9
Groups
2