When I look back to when I was a little kid running through the playground laughing being stupid Nothing much has changed even though weʼve now grown UP! Swinging from monkeys bars has turned into toking up

Comment History  (30 - 60 of 208)
leathery
leathery Dec 9 2013, 11:53pm says:

damn, the East had some advanced eyewear lol.

+1 vote   media: West meets East
leathery
leathery Mar 18 2013, 9:33pm replied:

I Think that could just be a perspective thing, and they aren't actually touching.

+2 votes   media: Something Awesome!
leathery
leathery Mar 16 2013, 5:24pm says:

sure remember that ramp by the airport.

+1 vote   media: Mesa Grande (16/03/2013)
leathery
leathery Feb 17 2013, 12:26am says:

very nice!

+2 votes   media: Valentine's day
leathery
leathery Feb 10 2013, 10:04pm replied:

Isn't it obvious? They will continue to work on the stuff for ArmA 2 then when ArmA 3 is released finish it in the upgraded engine. There isn't much of a reason not to move to ArmA 3

+2 votes   media: MOVING TO ARMA3
leathery
leathery Oct 20 2012, 10:10pm says:

looks great, Ai taking cover?

+1 vote   media: Work continues
leathery
leathery Jul 16 2012, 5:06pm replied:

lol or on arma, who doesn't like a good bike ride across Takistan

+5 votes   media: Bikes in Vietnam
leathery
leathery Jun 17 2012, 7:22pm says:

Kursk you say? :D

+2 votes   media: Kursk City Hall
leathery
leathery May 30 2012, 8:33am replied:

You have to hunt for everything. Meaning water, food, guns, bullets, maps, hunting knives, car parts, gas for the cars/helos.
you may also wanna get some friends that you can play with unless you fancy getting shot and having all your stuff taken. Chernarus is like the wild west lol

+1 vote   download: DayZ 1.7 Test Release
leathery
leathery Apr 9 2012, 11:21pm says:

very pretty

+1 vote   media: Taipale Island
leathery
leathery Jan 18 2012, 10:10am says:

switch engines brah?

+1 vote   media: the area from DENISka (Alien City, Mushroomia)
leathery
leathery Jan 17 2012, 8:47pm says:

not mine lol, one day maybe

+3 votes   article: New keys in 300 player’s inboxes
leathery
leathery Jan 6 2012, 8:34pm says:

SHOOOOT EM!
reminds me of dead snow, that movies ****** lol

+1 vote   media: zombies in MP_Peaks
leathery
leathery Dec 11 2011, 10:46am says:

LOL kamikaze... I know what team I'd play.

+3 votes   article: Hell In The Pacific. 64 players multiplayer
leathery
leathery Dec 8 2011, 1:10pm says:

you got a pertty mouph lol

+1 vote   media: T-28 pose picture
leathery
leathery Nov 27 2011, 3:10am replied:

I DON'T KNOW WHAT THAT IS BUT I LOVE IT, lol

-3 votes   media: The defeat of the legion
leathery
leathery Nov 21 2011, 1:50am says:

bots :( wish i could play with 63 people or even 31 for that matter :(

+3 votes   article: Red orchestra 2 64 Bots
leathery
leathery Nov 20 2011, 10:56pm replied:

never does lol, especially when recording.

+1 vote   media: Air Raid and POW Rescue
leathery
leathery Oct 12 2011, 8:16pm says:

sweet!, would love to see anarchists in the zone. Just kinda sounds like a place hardcore anarchists would go

+1 vote   media: Skinhead WiP
leathery
leathery Oct 10 2011, 1:10pm replied:

don't be scared the alpha allows you to make your own fun in the editor and thats why I'm going to buy overgrowth.

+2 votes   article: New Overgrowth a152 video devlog
leathery
leathery Sep 25 2011, 3:20am says:

SAWEET!

+1 vote   media: Some things
leathery
leathery Aug 26 2011, 12:00am replied:

they only had one or two effects for blood before. I think They just had a slash that would drip down and so now stabbing weapons work like the spear. I know I plan on preordering when they have a little more combat in including the weapons. This game is a huge game being taken on by few people and so progress to the full game is going slow, thats why its great they have the editor so you can make your own fun like arma. you guys have my money just not at this time!

+1 vote   article: New Overgrowth a145 video devlog
leathery
leathery Aug 23 2011, 4:07pm replied:

DUDE BLOOD IS SUCH A BIG PART OF IT YOU BE QUITE!

+6 votes   article: New Overgrowth a145 video devlog
leathery
leathery Aug 3 2011, 10:46pm says:

****** AWESOME! I love mount and musket.

+1 vote   game: Revolution!
leathery
leathery Aug 1 2011, 4:54pm says:

gotta love bombs lol. my best attack was when some cops set up at checkpoint on the road out of terror because I was selling weapons out of it. so I banked all my **** bought a suicide bomb drove to the checkpoint got out and took like 5 out of the 6 or 7 there with me. best part was I heard a cop say hey what if he has a bomb right before set off the bomb. I only got 6 min haha

+2 votes   media: Terrorist attack on cops checkpoint
leathery
leathery Jul 30 2011, 2:50am says:

not really surprising that was a huge project to undertake and money is everything is this capitalist society we live in. good luck with your new project.

+4 votes   article: Production stopping for TFC
leathery
leathery Jul 13 2011, 12:33am says:

bout time tired of getttin my *** wooped by the Russians tanks

+9 votes   media: Fixed German AT
leathery
leathery Jun 26 2011, 4:14pm replied:

its beat up to hell

+1 vote   media: Outramite Knight
leathery
leathery Jun 19 2011, 12:09am says:

SWEET!

+1 vote   media: Occupation Ballistic Engine Visual Trace Demo
leathery
leathery May 27 2011, 9:35pm says:

SWEET! downloading, thanks guys

+1 vote   download: World war 1.4/ installer
leathery
leathery May 16 2011, 9:39am says:

wheres it uploaded from cuz im gettin 52 kb/s. not 2 bad cuz its so small tho

+1 vote   download: OccupationCS: Source 3.4 Patch Setup
leathery
leathery May 15 2011, 4:49pm says:

the the ****?

+1 vote   media: Dead
leathery
leathery May 3 2011, 3:29pm says:

is that some kind of targeting system on the top there? lol jk
very nice looking

+5 votes   media: Richmond Rifle
leathery
leathery Apr 30 2011, 11:10am says:

whats hanging down the side of their faces, helmet strapping? or hair?

+1 vote   media: for king and country
leathery
leathery Apr 26 2011, 5:49pm replied:

yea looks pretty good. but being critical of your self isn't a bad thing leads to good stuff, just don't over do it.

+3 votes   media: VTOL W.I.P.
leathery
leathery Apr 20 2011, 11:04am says:

HEADSHOT!

+1 vote   media: Carnage
leathery
leathery Apr 20 2011, 9:40am replied:

so you can destroy the earth? could you cut a dudes head off then dig a grave for em? or not that far down?

+1 vote   media: Longsword
leathery
leathery Apr 17 2011, 2:29pm says:

like the bandana or rag he has around the neck.

+1 vote   media: First character model WIP
leathery
leathery Apr 14 2011, 6:00pm replied:

oh ya sure the helmet doesn't break but i'm sure the neck would break and everything in the skull that makes you tick would rattle around pretty good.

+3 votes   media: Spetsnaz Face
leathery
leathery Apr 12 2011, 6:31pm says:

not that id like to get smashed with one but i think id rather get hit with the German one. but anyways both very nice models hope to see more.

+1 vote   media: British Trench Club
leathery
leathery Apr 4 2011, 6:45am says:

great news! looking forward to the new content. keep up the great work all who work on this mod, and may i ask how many missions will be included? thanks for the effort and content.

+1 vote   article: Release 2
leathery
leathery Mar 16 2011, 8:15pm says:

haha cool. made me laugh and i instantly thought of the south park episodes with him which im going to go watch. you get at 10 just for cthulhu. ps i dont think south park made cthulhu mythos

+2 votes   game: Cthulhu Saves the World
leathery
leathery Mar 14 2011, 9:30pm replied:

or comrades collective. got idea from a folk punk collective called the comrades. p.s haha i know none of them are genius names but whatever.

+1 vote   article: In need of a team name - Special prize!
leathery
leathery Mar 11 2011, 10:07pm says:

communist collaborative, communist collaborators, communist collective. thats my go at name ideas hope ya dont mind them

+1 vote   article: In need of a team name - Special prize!
leathery
leathery Mar 2 2011, 10:56pm says:

the brick reminds me of the ghetto squats haha or if it were far taller the projects

+2 votes   media: Hotel/Apartments Early WIP Screenshots
leathery
leathery Feb 11 2011, 9:54am says:

will there be smokes grenades ?

+1 vote   article: Game Scedule For ToD
leathery
leathery Jan 20 2011, 1:36am says:

very nice looks like a m14 EBR. did you base it off that?

+1 vote   media: Sniper Rifle
leathery
leathery Jan 9 2011, 8:33pm says:

TRACKING!

+3 votes   mod: Hell in the Pacific
leathery
leathery Dec 28 2010, 6:45pm says:

i think it would look better with 2 straps holding the sides or one big strap. but good start!

+1 vote   media: Rifleman (In the works)
leathery
leathery Dec 28 2010, 4:18am says:

not as sexy! but still sexy!

+2 votes   media: CSR
leathery
leathery Dec 19 2010, 3:53am replied:

ME TOO!

+1 vote   article: Project Reality: ArmA2 Progress Update
leathery
leathery Nov 22 2010, 6:43pm says:

****** noice haha and kinda trippy haha

+2 votes   media: Tiny & Big - Grandpa's Leftovers
leathery
leathery Oct 29 2010, 9:32pm replied:

does that mean crack cocaines not cool anymore?

+1 vote   article: When Worlds Collide's First Dev Diary
leathery
leathery Apr 3 2012, 2:17am replied:

PS more eye candy please, rot my eyes right of the sockets :)

+1 vote   mod: FWW2 - Finland At War 1939-1945
leathery
leathery Apr 2 2012, 12:29am says:

Great looking mod. Any Idea when we might be able to play it?

+1 vote   mod: FWW2 - Finland At War 1939-1945
leathery
leathery Mar 17 2012, 3:09am says:

I TRACKED YOU AND I DON'T EVEN OWN FALLOUT 3 OR PLAYED THROUGH final fantasy 7 to the end lol GOOD WORK! Final Fantasy 1 or tactics is my favorite, but that's just because they are the ones I really got into and played the most. KEEP IT UP! don't abandon it man/ Peoples lol.

+1 vote   mod: Mako Dawn
leathery
leathery Mar 17 2012, 2:55am says:

Truly a great Idea, But I'd Like to ask about the horde of natives how many? What will they be armed with? some horses some captured/bought fire arms? will you make it so its not just running away and shooting so you don't get surrounded by AI? Also never have play Wild Wind(But i would love tooo) will you be able to duel or fight with other players for personal gain like PW?

+2 votes   article: The new gameplay direction
leathery
leathery Mar 11 2012, 3:40am says:

OUCH! lol

+1 vote   media: Marauder Head 5
leathery
leathery Jan 24 2012, 8:10pm says:

YEAH!!, no golden ticket today lol :(

+1 vote   article: 4000 new Alpha-keys sent today!
leathery
leathery Jan 20 2012, 9:52am says:

Great Mod. Just thought I'd say thanks for making such a great mod. The ballistics you have created are fantastic and I love playing on motel.

+1 vote   mod: OccupationCS: Source
leathery
leathery Jan 13 2012, 9:38pm replied:

I like the cross eyed bandit too, hes ****** awesome lol

0 votes   mod: First To Fight
leathery
leathery Jan 5 2012, 2:21pm says:

this looks really real lol

+12 votes   media: MERP 0.2.6 Preview
leathery
leathery Dec 1 2011, 1:55pm replied:

got my vote!

+3 votes   game: Overgrowth
leathery
leathery Nov 23 2011, 7:07pm says:

would say the second one, I like the wooden bar dividing the item stats from the items. But I think filling in the two broken chunks on the sides would look better.

+7 votes   media: 2 Final Inventorys
leathery
leathery Nov 20 2011, 10:59pm says:

damn, fantastic looking. keep up the development!

+1 vote   game: Red Crucible
leathery
leathery Oct 22 2011, 7:55pm says:

holy ****!!! bolt act reload animations and melee combat awesome!!1

+2 votes   mod: FWW2 - Finland At War 1939-1945
leathery
leathery Oct 20 2011, 4:04pm says:

I've seen pictures of what was supposed to be Talibs and one of them had the reddest beard and hair ever, either he just discovered dye or some middle easterners have red hair.

+1 vote   media: Middle East Soldiers
leathery
leathery Oct 16 2011, 4:02pm says:

I like the idea of punks in the zone, but more modern punks not the spiky hair and boots fashion one more of the crusty, squatter, anarchist type with an gas mask, guitar, and an ak. just me tho, besides your doing the work so do what you want

+1 vote   media: Oi! Pack
leathery
leathery Oct 16 2011, 3:58pm says:

really nice, but I must say the pose he is in in the two photos looks like hes tripping on some good acid lol.

+1 vote   media: Flora STALKER Suit
leathery
leathery Oct 15 2011, 12:41pm replied:

not really more realistic because hes trying the capture the time before it turned into cool fashion, racism, and division. that's what I think, not just a bunch of punk kids beating other punks, yeah know?

+2 votes   media: Oi! Pack
leathery
leathery Oct 15 2011, 3:16am replied:

Why wouldn't I have? OI was about uniting the working class as crow said. so I was saying **** the people who think they are skins but are really not true skins because they are just ignorant close minded people that think one race can be only terrible people.

+1 vote   media: Skinhead WiP
leathery
leathery Oct 13 2011, 6:34pm says:

yeah man unite, **** the nazi white trash

+1 vote   media: Skinhead WiP
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Dec 20, 2014
Country
Canada Canada
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.1
Members
3
Games
33
Mods
61
Articles
35
Media
79
Downloads
3