if anyone wants to give me some paid work hit me up

Comment History  (30 - 60 of 502)
Juniez
Juniez @ OF2 - SMAW

that was like the hardest thing ever so yall better enjoy it

Good karma+8 votes
Juniez
Juniez @ hogsy

I disagree

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Hiring artists!

I am pretty sure we are

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Hiring artists!

I think he means mapping as in level geometry

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ 1.05 Weapon Preview -- Ruger Mk III

well good news - you can still use it!

Good karma+6 votes
Juniez
Juniez @ NMRiH Beta 1.05 Release

it would be pretty weird to have paid DLC for a free mod

Good karma+3 votes
Juniez
Juniez @ Ivan's Secrets

i guess the game isn't for you then

no big deal

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Aberration

I would rather see him steal nothing at all


what kind of a question was that?

Good karma+3 votes
Juniez
Juniez @ Conscript

we are developing it seperately

Good karma+2 votes
Juniez
Juniez @ bullpup new render

haha for a second i genuinely wondered if it was bullup

but nope! it's bullpup

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ No More Room in Hell

but no-one can even look at the l4d codebase so that's not really an option

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ MK3A2

oh

fun fact - the jackhammer's magazine can double as a mine

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Binoculars

it's 634 tris and uses 512x512 maps

this, along with the grenade will fit in with no problems

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ MK3A2

what shotgun would that be?

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ MK3A2

thanks!!

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ MK3A2

both ofc

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Textured Chair - by Juniez.

ty ty

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ QMOD's Toolgun Done

looking neat!!

one thing you can do though is reduce the number of sides on the cylinder below the barrel and the laser sight(?) - something like 6 sides would reduce triangle count and it wouldn't detract from the look too much.

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ AT4 rocket

thanks dude !!

Good karma+2 votes
Juniez
Juniez @ AT4 rocket

yeah but you'll probably die

Good karma+3 votes
Juniez
Juniez @ Chair Highpoly

not this, lol

I have to make a lowpoly for ingame usage and bake that stuff into it

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Chair Highpoly

ty ty

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Cobalt Runner

i disagree mirrors edge was not broken in any way in my experience

Good karma+4 votes
Juniez
Juniez @ Aberration

great job on the release dude!

Good karma+4 votes
Juniez
Juniez @ KS-23 final

thanks man!

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ hogsy

yeah, apples

Good karma+3 votes
Juniez
Juniez @ Conscript

LOL

Good karma+4 votes
Juniez
Juniez @ Hazmat Trolley

map's not part of the mod BTW

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ Juniez

haha, oh man! i remember this - i didn't even begin til half a year later :V

Good karma+1 vote
Juniez
Juniez @ CAT

chromatic aberration!!!

Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United States United States
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
502
Per day
0.1
Members
20
Games
28
Mods
98
Articles
43
Media
366
Downloads
4
Engines
9
Groups
5