I am a S.T.A.L.K.E.R. SoC modder and a proud member of the долг faction! I also mod avp gold edition. I like to play rainbow six rogue spear, black thorn and raven shield... I do not like game companies who don't give a damn about their fans only their money ¬¬ (I think we all know who they are). "Join долг and save the innocent!" - долг Propoganda.

My Blogs

No blogs were found matching the criteria specified. We suggest you try the blog list with no filter applied, to browse all available. Join now to share your own content, we welcome creators and consumers alike and look forward to your comments.

Start a group Groups
3RD Generation Gamers

3RD Generation Gamers

241 members Hardware & Tech

This is a group for 3rd generation gamers, the 3rd generation is known for being the time of the nes, sega master system, and the atari 7800. this is...

4TH Generation Gamers

4TH Generation Gamers

348 members Hardware & Tech

This is a group for everyone who lives 16 bit games, the 16 bit era is known for being the end of the side scroling era and the begining of 3d with games...

5TH Generation Gamers

5TH Generation Gamers

561 members Hardware & Tech

This is a group for all people who love or grew up with these 5th gen games. the 5th gen is also known as the 32-64 bit era and is the time of the atari...

6TH Generation Gamers

6TH Generation Gamers

510 members Hardware & Tech

The 6th gen is the 128-bit era, this is the time of the ps2, xbox, game cube and sega dreamcast, there was apperintly another console called the XaviXPort...

Computer Constructors

Computer Constructors

88 members Hardware & Tech

For anyone who is, plans to or already has made a computer. Here you can share tips, info and the progress of your custom builds.

Croatia and its gaming community

Croatia and its gaming community

63 members Web & Community

This is a group for everyone who likes our beautiful country and/or anything related to it. Here we develop mods and talk about games and gaming in general...

Cult Of The Xenomorphs

Cult Of The Xenomorphs

120 members Hobbies & Interests

And you thought there weren't any Alien film fans out there? And I am telling you, there's something out there and it ain't us!! Hahahaha! Join this group...

D.U.T.Y

D.U.T.Y

68 members Fans & Clans

Deadly anomalies, dangerous mutants, anarchists and bandits... Non of them will stop Duty on its triumphant march towards saving the planet! and its citizens...

Post comment Comments  (0 - 10 of 31)
ILOVEZOMBIESIDO Creator
ILOVEZOMBIESIDO

REKT BY SEWD. SUCH IS LIFE IN THE ZONE :(((

Reply Good karma+1 vote
TigerFang
TigerFang

Check this ;) the progress aswell as pretty ineteresting stuff from the game

Moddb.com

Reply Good karma Bad karma+2 votes
TigerFang
TigerFang

Hey mate! check out the board game im creating at our Duty Article page! let me know in the comments what you would like to see in it ;) Genra is about Stalker Clear Sky

Salut to the Duty radio on your page btw.

Moddb.com

Reply Good karma Bad karma+3 votes
Valerian
Valerian

Here is there old page, check the pictures! they moved to the new page i sent you, the project is still on! but damn look how detaild they got stalker in stratigec mod

Media.moddb.com
Media.moddb.com
Media.moddb.com
Media.moddb.com

Reply Good karma Bad karma+2 votes
Valerian
Valerian

Salut! check out the new stratigec game mod for Men of War Stalker mod! pretty legit ;D
Moddb.com

Reply Good karma Bad karma+4 votes
Tac_9
Tac_9

Yeah, zombies is awesome!

Reply Good karma Bad karma+2 votes
ILOVEZOMBIESIDO Creator
ILOVEZOMBIESIDO

Yeah, zombies *are* awsome!

Sigh is grammar too much to ask for? XD Joke...
They aren't so cool when they're running towards you :O

Reply Good karma+2 votes
Tac_9
Tac_9

Haha, they make good enemys :)

Reply Good karma Bad karma+2 votes
ILOVEZOMBIESIDO Creator
ILOVEZOMBIESIDO

Not so good when you're hopelessly outnumbered without any ammo :D

Reply Good karma+2 votes
Tac_9
Tac_9

You always got your knife, thats one of my favorite weapons :D

Reply Good karma Bad karma+3 votes
ILOVEZOMBIESIDO Creator
ILOVEZOMBIESIDO

Bullets can be spent. Blades can be shattered... Lives can be destroyed. LOL

Reply Good karma0 votes
Tac_9
Tac_9

Hmm... good point I really like to spend bullets, another one of my favorite weapons is M60. Lol

Reply Good karma Bad karma+1 vote
Post a comment

You are not logged in, your comment will be anonymous unless you join the community. Or sign in with your social account:

Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United Kingdom United Kingdom
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Statistics
Rank
896 of 555,912
Visitors
13,406 (8 today)
Time Online
6 hours
Activity Points
2,056
Watchers
5 members
Comments
801
Site visits
1,118
Contact
Friends
Bolognius_Maximus
Bolognius_Maximus Online
[TZP]LoNer1
[TZP]LoNer1 Online
Meltac
Meltac Online
Mateos
Mateos Online
DarthTemplar
DarthTemplar Online
gerrit1919
gerrit1919 Online
Spe¢ter
Spe¢ter Online
Valerian
Valerian Online
Brca95
Brca95 Online
dysotek
dysotek Online