My name is Andrew i wish to finish school and get a career in 3D modelling and work for a game company. I can't wait for The Elder Scrolls V - Skyrim which is going to be one of the best games ever.

Comment History  (120 - 150 of 904)
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ MyLogo.

looks awesome. nice colour :)

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Maxed

looks awesome

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ test for site [ignore]

looks good

Good karma+2 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Shock Knight Battle

looks awesome

Good karma+2 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ USM Auriga Hallway

looks good

Good karma+2 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ MORE AWESOME SCREENS

yeah

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

yeah just the hair. and the facial features, and the skin colour. oh just everything.

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

most likely todd says no dragons cant be rided on but you can mount horses and your companion is dog akalonor is right

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

yeah the argonians look awesome

Good karma+3 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

yeah same here

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

yeah. a great new feature adds tons more variety.

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Fun in Black ops - in Private match

click view origional. its at a much higher resolution

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

yeah. from what i beleive in the character customization menu you can change their body size. because i saw this other redguard and looked pretty medium. this guy is huge so you can add beards, paint, body types face features that sorta thing. much more improved to oblivion looks awesome

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Race Screenshots

well its a screenshot. if you seen gemeplay the animations look so much better

Good karma+3 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Models

yeah it kinda does lol

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Interior Counter scene

i know

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Main monument exterior - Shipka teaser

giving a date is inncacurate, it takes a couple of hours to make a model, and a few more hours dedicated to texturing and unwrapping and then animating and adding constraints and getting it game ready is like a couple more hours. so you think about it is it easy to know when its gonna release when you are going to make over 80 to hundreds of models and characters. its not easy. it might be easy for you to ask when the mod or game is released. but its not easy to tell someone when it will be released because there is so much work involved so just be sure you know what your saying.

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Something just came from mind.

looks pretty. :)

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ More Screenshots

yeah. the nice looking axe and that fireball. that pretty much kicks ***

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Tribal Staff.

Flash means textures. the dds files i made for you. those are textures that wrap around the model. done mostly in paint programs like photoshop and gimp. :) that what he means by materials

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Evil Beast

looks awesome

Good karma+2 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ MORE AWESOME SCREENS

true true

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Actors

reminds me a bit about metro 2033. did u do these? they look awesome

Good karma+3 votes
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ so i said

looks beautiful to me

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Tropical Island

looks so awesome

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Cheytac M200 Test

yeah it didnt take too long too make though.

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ MORE AWESOME SCREENS

haha yeah he is

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ MORE AWESOME SCREENS

hahaha lol

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ A Fantastic Portal.

yeah i kinda like it. :) especially that sphere at the top

Good karma+1 vote
hardcoregamer24
hardcoregamer24 @ Base - Mesh of Myrmidon Shield.

a long time my friend if you think about all the materials and models and maps that need to be developed. its just very long time

Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Australia Australia
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
904
Per day
0.4
Members
66
Games
40
Mods
155
Articles
23
Media
594
Downloads
15
Engines
3
Groups
28