This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 126)
fairytail
fairytail May 15 2012, 12:48pm replied:

OMG IT WORKS!!! Dude thanks alot u are a legend i shall worship u lol anyways REALLY, thank u so much all my thanks fairytail :)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail May 15 2012, 10:28am replied:

what are the 2 files? and where can i find it?

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail May 14 2012, 5:04pm replied:

I am also having the same problem, I tryed reinstalling and still doesn't work :( i really want to play this mod but seems to just always crash at the battle map. is their any other way of fixing the problem?

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Oct 28 2010, 8:33am says:

I havent been on this site for agez =D AND! WOW!! there is alot of things happening ^^

Hope these images of isengard city ACTUALLY comes to the nexy paych =)

+2 votes   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Oct 28 2010, 8:31am replied:

No sorry :(

+1 vote   member: fairytail
fairytail
fairytail Oct 18 2010, 4:31pm says:

Do u have to downlaod 1.o1? or can i just download 1.02?

+1 vote   mod: Rage of Dark Gods. (Warhammer FB)
fairytail
fairytail Aug 15 2010, 2:11pm replied:

ok cool thx =)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 15 2010, 12:20pm replied:

LOL! but its so addictive this campain,
I really need some help or cheats but the thing is;is that i dont noe where to get the cheats so if anyone noes where to get cheats plz help me =)

All my THX!

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 15 2010, 10:20am says:

can anyone tell me how to get heavy infantry in campain?
i keep getting my F****** *** kicked cause i have no heavy infantry >.<

Anyways Thx Alot =)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 15 2010, 10:18am replied:

no one knows.

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 15 2010, 9:46am replied:

thx man ^^

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 14 2010, 7:31pm replied:

yup i went on to the link but it foes'nt show where Coldwell is.

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 14 2010, 4:10pm says:

Does anyone noe where Coldwell is???!! i need that faction to remerge Arnor.

Thx. :)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 13 2010, 11:11am replied:

that comment was replying to andrew_carlisle 'can trolls use ladders?'

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 13 2010, 10:59am says:

yup its not fair for defenders tho (like me) HAHAHA!

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 13 2010, 10:57am replied:

Yup it works =) Thx alot :)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 13 2010, 9:20am says:

Hi Hi got a question ;)
I played as isengard but when Lord Sauron wants to make a attack on erador or some **** like that how do i join the invasion??

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 13 2010, 9:16am replied:

I KNOW its awsome 'but' if u were the defender and they had trolls with siege towers...it's dooms day for u LOL my men cant even defend the walls cause of the trolls HAHAHAHAHA!!!

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 12 2010, 1:57pm says:

@andrew_carlisle & @Foster44-Why dont u guys go on TWcenter? U can tell your suggestions to the modderlers there :)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 11 2010, 11:35am replied:

no one noes.
King Kong will let us noe when he's making it =)!

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 11 2010, 11:27am replied:

get wat Borq?
if u mean add friends go into someones profile scroll down and add the person (bottom right hand corner says 'aww this person has no friends...and so on' then click become firneds) =D

+1 vote   member: fairytail
fairytail
fairytail Aug 11 2010, 11:12am says:

@Borq-Hamachi is a (dont noe how to explain)LOL!
Although if u downlaod it u can play online with people on TATW 'LAN Battles' downlaoding it is really fast takes like 5 mins or less LOL!

But i suggest u try downlaoding it :) so i can kick your *** HAHAHAHA!
Hamachi.en.softonic.com <-- thats the web to downlaod

P.s. Who ever decides to downlaod it and finished of downlaoding,
go on 'networks' click 'join an existing network' and type in
(network ID-thirdage2.1)
(password-fairytail)
then u can play with me and other members on online Battles! (^.^)

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 4:27pm says:

very nice detail and tone ^^ but if the Helmet was abit bigger this art piece would look the best out of all your piece =D!!!!!!

+1 vote   media: Osgiliath Veteran
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 4:25pm says:

This drawing looks amazing ^^ like the little sheild LOL!

+1 vote   media: Solder of Lebenin
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 4:24pm says:

very nice man ^^ did a good job *thumbs up* =)

+2 votes   media: Castellan of Dol Guldur
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 3:32pm replied:

the best thing to do is to reinstall.
*Go on to your medieval TW file,
you should see (mods) click on that then delete 'TATW'
After that reinstall it*

And Done =D should take less then half an hour ^^
(depends how fast your pc is) =)

If this doesn't work i suggest you go on to Legolose's profile =)!!!

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 2:11pm says:

If anyone wants to play online with me i made a hamachi^^
Network name:thirdage2.1
Password:fairytail

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 1:21pm replied:

HAHAHAHAHA!
have u downlaoded Hamachi?

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 10 2010, 11:42am says:

Does anyone play online here?

+1 vote   mod: Third Age - Total War
fairytail
fairytail Aug 8 2010, 1:47pm replied:

LOL! Yeah but the rise of the shadow Units(as mean like gondor and the orcs for example) dont look that cool :) But THERE MUMAKIL look so much alike to the movie!!! (Love there design on the Mumakil!) =D

+1 vote   mod: Third Age - Total War
Level
83%
Gamer
7
Avatar
Avatar
Offline Since
Jun 9, 2012
Country
United Kingdom United Kingdom
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.1
Members
4
Mods
118
Media
4