Originally joined Moddb Jan 31, 2006. I code and try to model every now and then.

Comment History  (90 - 120 of 1,132)
Danboe
Danboe Aug 30 2010, 6:31pm says:

Seems interesting, Henri is a damn good artist too, I'm glad to be able to work with him.

+2 votes   game: A.Typical RPG
Danboe
Danboe Aug 30 2010, 3:31pm says:

Damn nice, and that face also makes me lol.

+8 votes   media: Russian forces
Danboe
Danboe Aug 29 2010, 4:58am says:

Use the WON-keycode on steam and you get the steam version.

+1 vote   news: Release & More.
Danboe
Danboe Aug 24 2010, 8:30am replied:

Stop playing in daylight.

+2 votes   mod: Nightmare House 2
Danboe
Danboe Aug 23 2010, 12:17pm says:

lolwut, SWEDISH man, S-W-E-D-I-S-H! xD

+2 votes   member: figalot
Danboe
Danboe Aug 23 2010, 12:16pm replied:

Yeah, just added the 10000 zombies mauled achievement. Don't worry.

+2 votes   mod: Visage
Danboe
Danboe Aug 23 2010, 11:44am replied:

True, it was boring and the ?perks? system and that stuff was way too uncomfy to use.

+3 votes   member: dafatcat
Danboe
Danboe Aug 22 2010, 7:46pm replied:

Umm, yeah you pretty much summed up what I were going to type.

The variation is this mods strongest point, every chapter presents new elements to you (some that I've never seen before in a mod, perhaps even in a game?) while still keeping the overall feeling intact.
Damn fine mod, it made my evening really enjoyable, props to you guys!

+3 votes   mod: Nightmare House 2
Danboe
Danboe Aug 21 2010, 11:20pm replied:

SoHL?

+1 vote   media: Effects
Danboe
Danboe Aug 18 2010, 4:57pm replied:

Also he never returned the main func :P

+2 votes   news: Virtue, Retribution, and Holymac
Danboe
Danboe Aug 16 2010, 5:15pm replied:

I do believe what you read there is the truth...

+2 votes   mod: Nightmare House 2
Danboe
Danboe Aug 16 2010, 3:23pm says:

It's my birthday tomorrow (17th), I demand an epic DAFATCAT shirt!

Then I'll play ls_highrise.

+4 votes   member: dafatcat
Danboe
Danboe Aug 16 2010, 9:07am says:

Ah yes, been looking forward to this.

+3 votes   download: Wilson Chronicles - Demo Release 1
Danboe
Danboe Aug 14 2010, 4:53am replied:

nah.

+3 votes   news: Public Beta Released!
Danboe
Danboe Aug 9 2010, 6:26am replied:

He wondered what BÄST means. :)

+2 votes   media: Concept Art
Danboe
Danboe Aug 5 2010, 1:02am says:

It's CatSauce!

+3 votes   media: New Kitty, meow!
Danboe
Danboe Aug 4 2010, 12:11am replied:

Awesome!

+1 vote   mod: Visage
Danboe
Danboe Jul 31 2010, 12:07pm replied:

Same. :D

+1 vote   mod: Visage
Danboe
Danboe Jul 30 2010, 11:40am replied:

That's awesome, and what a progress too!

+1 vote   game: Cry of Fear
Danboe
Danboe Jul 30 2010, 11:12am replied:

It means "best".

Editing eh? ;)

+2 votes   media: Concept Art
Danboe
Danboe Jul 30 2010, 2:12am says:

Event canceled, oh well.

+1 vote   news: Chat with the Devs on Aug. 1st @ 3PM EST
Danboe
Danboe Jul 29 2010, 11:54pm says:

Real smooth..

+1 vote   news: Chat with the Devs on Aug. 1st @ 3PM EST
Danboe
Danboe Jul 28 2010, 9:55pm says:

Stop trying to steal the breakpoint! :'(

+1 vote   media: Ball Grabbin'
Danboe
Danboe Jul 27 2010, 12:49am says:

Teach me how to unread.

+1 vote   blog: BringYourOwnSword
Danboe
Danboe Jul 27 2010, 12:36am says:

R'lyeh.

+3 votes   media: Teaser Image
Danboe
Danboe Jul 27 2010, 12:33am says:

As an avid fan of the Cthulhu Mythos, I am interested in the coding part, but you already knew this ofc :D

+1 vote   news: Were in Production
Danboe
Danboe Jul 24 2010, 6:44pm replied:

Yeah, this looks amazing.

+3 votes   media: Elvira
Danboe
Danboe Jul 19 2010, 3:35am replied:

It was resolved seconds later, I just took a screenie because it looked funny.

+1 vote   media: Coding progess (kinda)
Danboe
Danboe Jul 18 2010, 10:23pm says:

Legendary! :D

+1 vote   download: Coven 3.0 EXE
Danboe
Danboe Jul 18 2010, 10:11pm says:

Awesome forest is awesome, keep up the great mapping! :D

+2 votes   member: Dredile
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Jul 28, 2015
Country
Sweden Sweden
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.5
Members
72
Games
34
Mods
126
Articles
177
Polls
1
Media
744
Downloads
31
Groups
3