This member has provided a bio about himself...

Comment History  (60 - 90 of 490)
_Erebus_
_Erebus_ @ Props again

The little details certainly add to the atmosphere. Looking good!

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Leech as G-man

Down the drain.
You're welcome.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Stuff

my thoughts exactly.

Good karma+6 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Half-Life WON Version

it's a cool effect from software mode. it'd be interesting to see in opengl. coded ofc

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ _Erebus_

every1 upvote dis guy he is my idle :)))

Good karma+9 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Leech as G-man

lol r u retardid gman is humen!!

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Huge Houndeye

duude thsi is so gud1!! :DDD how do u maek this??

Good karma+5 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ g-man1

bro u r my modding idle, ur so good :)) how do u maek reskins??

Good karma+10 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ scientist1

never upload again.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Rainbow Egon

wow u so pro maek more pls!!!1!

Good karma+7 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Blue Shift: Reassignment

were mod???? *cryong *

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Egon+Enchaded glove handpak.

lol, the handpak's not even modelled on :P

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ tundra_cool

haha, tundra, wassup?

Good karma+2 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Sporkeh

****.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ More Team Fortress 2 Work

Gigglebones

Good karma+2 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ What hand and glock model do you want in HL:R?

bottom right.
mirror the glock model, so the ejection port's on the right side.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Props-ingame

not EVERYTHING is disgusting and overused.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Boid

can't wait to see this modelled and skinned, looks badass!

Good karma+2 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Uplink

is it just an extra or will it be added to the campaign too?

Good karma+4 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ ValianMasdani

thanks! hopefully it'll bring back memories :]

Good karma+2 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ RussianDude

Lol.

Good karma+5 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Just an Update.

The 1911 I'm planning to use is the "HK1911" .. Heckler and Koch never actually did an edition of the 1911, but Twinke Masta got creative and came up with this:

I.imgur.com

Render by Slider.

Don't get me wrong, I love the classic 1911s, but something about this really grabs me. It's a great gun.

Weapon Origin:

I.imgur.com

Should I really opt for a classic 1911 or stick with this guy? No LAM in Blue Shift of course.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Duke Nukem Forever

I don't like the look of those birds.

Good karma+3 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Just an Update.

was actually planning on an Alternates package, for those who loved the HD Pack's style. i.e. beretta instead of glock, classic spas-12 instead of the current. the comments so far point to preferring the 1911, so for now I'll stick with that, and Deagle is an alternate.

the alternates will be given just as much attention as far as my compiles go, but won't be really showcased, as they're not the main course. make sense?

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Gasmask Soldier

was sorta thinking that too, i'll scale it down a tad.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Balaclava.

what thing?

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Balaclava.

Exactly what I did.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ Balaclava.

nah.

Good karma+1 vote
_Erebus_
_Erebus_ @ HECU Commander

..! yeah. you're right, thanks! i'll get on that right away.

Good karma+2 votes
_Erebus_
_Erebus_ @ Balaclava.

in v1.1 you'll get a classic styled SPAS-12, and also an M4.

Good karma+3 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United States United States
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
490
Per day
0.2
Members
164
Games
5
Mods
151
Articles
24
Polls
1
Media
194
Downloads
46
Engines
4
Groups
4