This member has provided no bio about themself...

Comment History  (30 - 60 of 490)
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project Laser Designation W.I.P.

This is fun and works great :D

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Vodnik ,,Spec Ops Camo"

haha nice skin, though i'd recommend on darkening the alpha channel just a tad :P

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Battle for New York. Pre Alpha

Very cool idea, you should get the unused statics from Armoured fury (subway, ect) and see if you can UVW map and texture them :)

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Kit List .con files

It basically means we can generate a list of kit combinations at will :)

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Spec Ops Warfare: Gulf of Oman

Are these using custom shaders? Or is it drastically different light settings on the map?

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ 1on1

Keen to start this up again :) adding in a more lol-factor

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Backstab work in progress

Name sounds familiar, is it from bf2 MC?

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

This issue i ran into when running windowed mode, and anti aliasing. Try running fullscreen or disabling aliasing

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

hopefully some python wizardry could do the trick

If magsize > 0:
>>>load geometry (bulletmodelmag)
Else
>>>load geometry(emptybulletmodelmag)

Again this is completely out of context to bf2 ^^, just a thought :D

Good karma+4 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

Haha, I think we'll need an FAQ because that question is asked the most around here.

It'll come out when it's ready :)

Good karma+3 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Scar-L Acog

Great work on the texture!

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ AK47 Rail mount

Haha, I remember this thing! :D

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

Plus isn't it it only works on 1.41?

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ RG-6 WIP

Looking good!

Good karma+3 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Karkand with sunshine

That's nice :)

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

If you add

"Vars.Set phy-soldier-skydiveat-speed -99"

The soldier won't even use skydive animations :P

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

That would be your resolution, I had the same problem in Bad Company 2 lol.

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ 1on1

Yeah, really got to fix that! Lol

Good karma+4 votes
BFRHYS
BFRHYS @ AK74U PK-A Scope

MEC Acog, love it ! :D

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ 1on1

yayaya yep

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

1p legs aren't hard, it's all about changing the ladder camera, and moving the chase distance. I still think they're fairly low-res, compared to 1p arms.

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

I've tried to do that for the lader, but made the chase camera slightly further back, which showed the soldier's 3p hands climbing the ladder, but that looks discustingly low-res. It may be possible to do later on, but ladders are tricky bastards :P

Good karma+3 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Which Is Your Favourite Faction?

Sounds like 1984 :D

Ignorance is Strength
War is Peace
Freedom is Slavery

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Chinese Tundra Camo

Congrats on actively updating, you're doing well! :D

Good karma+3 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Intro test 1

@Sgt. Dann it was one of the first videos out for BC2 :P. Good work though, yellow blood :P haha

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

I'm sure Hjid can work a sort of timer in python or something?

Good karma+2 votes
BFRHYS
BFRHYS @ Modern Warfare 2 in Alpha Project Mod

Shoot it! Shoot it! :D

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

Interesting idea, but there's a reason why we made them 1p only, i can't remember why though, could be to save memory? something on the network? i dunno haha

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Misc Updates

Excellent work Hjid, we just need to get those effects working :)

Good karma+1 vote
BFRHYS
BFRHYS @ Alpha Project

Hardcoded unfortunately

Bfeditor.org

Good karma+1 vote
Level
85%
Wally
15
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Australia Australia
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
490
Per day
0.2
Members
4
Games
9
Mods
186
Articles
16
Media
269
Downloads
23