(In-Game Name: BadgerDeluxe) I'm an aspiring map creator, mod maker, pro-creator, and beverage reviewer. Fo sho. This week, I am a zombie pyrotechnician, cuz nothin burns as good as the livin dead.

Comment History  (0 - 30 of 615)
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Friday Night Match Show & Patch Notes

-Finally notices picture-

Wow Badger, nice one. You're so super cool.

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Friday Night Match Show & Patch Notes

Nice!! :D What time is the stream??

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ [Development] Ranged Combat & Building

Awesome guys! Just got familiar with this project and I'm excited.

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Reminiscences of Young

Very very good, I love it! :D Can't wait to see more. +1 on Greenlight

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Blade Symphony

Man, I haven't logged into my ModDB in forever for lack of a gaming PC, and after logging in after over a YEAR... one of the things I noticed is how far YOU guys have come with this game. Absolutely fantastic looking, my friends.

Good karma+3 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Co-op

Yeah and right before that she says "Now it's time for your REAL purpose...." so SOMETHING else is definitely going on... God I love Valve story-telling. I can't freakin wait!!

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ The Mine

Oh my... god. That's gorgeous!!

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Game Cards

Haha I love the descriptions! AND the art, at that!

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ NNY Police Cruiser

wat

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Sanctum

AWESOME can't wait to hear more!!

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Sanctum retail under development..

SWEET, perfect game to go retail! Can't wait to hear more :)

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ ORION: Prelude

WOOT WOOOOT >:D

Good karma0 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Media Assets

I freakin love your art here, man!

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Torchlight 2 Announced!

Haha yeah, I definitely noticed that as well... but I enjoyed the first one enough, and being that this one has Co-Op, I think it'll be a good enough fix until D3 comes out :P

Good karma+3 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ KiwiWarrior

I freakin love your avatar bro, got a genuine "LOL" from me.

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ ModDB Spotlight July 2010

I keep getting "An Error Has Occured" :(

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Mafia suit skins

Haha wow, that's what I wanna know.

Good karma+3 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ B-wing Starfighter

Jesus, that's one gorgeous render.

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Class loadout screens

I agree with this. Perhaps you could give the Combine some sort of a reverse-engineered knockoff, or go with something else entirely.

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ oc_starship_troopers shitstorm

Then watch the movie Starship Troopers.

Good karma+13 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ WIP Mech Hangar

Sooo gorgeous though... O_O

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Sonic Heroes

Why

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Class loadout screens

That's exactly what I thought, too :P

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Details

Very delicious :D

Good karma+1 vote
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ Nuclear Dawn - Tokyo

GORGEOUS :D

Good karma+2 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ TS Dam concept

no caps.

i am here to calmly inform you that this concept art is bloody awesome.

Good karma+3 votes
BadgerDeluxe
BadgerDeluxe @ new aiming system? wtf?

Oh em gee, genius!! I love it!!

Good karma+1 vote
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United States United States
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
615
Per day
0.2
Members
13
Games
56
Mods
110
Articles
124
Polls
5
Media
301
Downloads
9
Engines
7
Groups
2