You're not deep, You're not an intellectual, You're not an artist, You're not a critic, You're not a poet, You just have internet access.

Comment History  (150 - 180 of 1,877)
bart2o
bart2o Nov 9 2006 says:

you dont know what youve got in your ava? ;P

+1 vote   member: Jyffeh
bart2o
bart2o Nov 8 2006 says:

rossijskaja federacjia!

+1 vote   member: Jyffeh
bart2o
bart2o Oct 30 2006 says:

sorry, but the sprites suck.

0 votes   media: Shuttle serious WIP
bart2o
bart2o Oct 28 2006 says:

more blood!

+1 vote   media: Gore System
bart2o
bart2o Oct 4 2006 says:

p for PORK ~!

+1 vote   member: ied_machine
bart2o
bart2o Aug 30 2006 says:

Quote:There's about 10,000 of you crazy polish in my city Eek! \:O

Work must be really **** over there, I hear that you get paid more as a cleaner over here, than as a doctor/nurse over in Poland Shocked O_o


yup, plenty of poles (? lol, it sounds funny ;p) emigrated to london, uk in general and other western european countries hoping for getting better payment for their work

and work here... well, what you've said is sad truth. most of it is doing crap for crappy cash. And you don't even know if you'll have any crap to do ;p but heh polish government's severely broken and despite that, we're still not so bad when it comes to unemployment and work in overall... comparing to some other countries, of course

and btw our mentality is funny, instead of doing something about a problem we usually whine about everything and blame it on other people >.>

+1 vote   member: chis
bart2o
bart2o Aug 30 2006 says:

well... i'm not doing anything too constructive right now. Just graduated, and i'm playing time eating mmorpgs ;p

life is pretty boring on vacations.

+1 vote   member: San-J
bart2o
bart2o Aug 30 2006 says:

ZOMFG SLYUS is alive ~ !11

+1 vote   member: ied_machine
bart2o
bart2o Aug 22 2006 says:

name ftw

+1 vote   news: Get a Life : alpha 5
bart2o
bart2o Aug 20 2006 says:

Hey there Sangye, wassup? ;)

+1 vote   member: San-J
bart2o
bart2o Aug 20 2006 says:

IN YOUR FACE, PLANET EXPRESS EVAIL INAHIBOTRS!11

+2 votes   member: Pr0stSh0cKeR
bart2o
bart2o Aug 20 2006 says:

Quote:
Profile Visitors 13,137


for the sake of my coolness, hit 13337! gogogo

+1 vote   member: bart2o
bart2o
bart2o Aug 20 2006 says:

eh, that's harsh matter :/

+1 vote   member: RawrCakes
bart2o
bart2o Aug 20 2006 says:

WASSUP WASSUP CHRIS?!?!?!

+1 vote   member: chis
bart2o
bart2o Aug 19 2006 says:

Quote:Leave them alone, someone loves them.


^ yup

i feel deeply connected to all the dead mods ;_;

+1 vote   poll: How should we handle dead mods?
bart2o
bart2o Aug 19 2006 says:

Quote:Im Member #186, meaning i'm cooler than you!


no, you aren't :'(

+1 vote   member: RawrCakes
bart2o
bart2o Aug 19 2006 says:

pimpin'

+2 votes   member: Krycha
bart2o
bart2o Aug 19 2006 says:

HAY CHRIS

+1 vote   member: chis
bart2o
bart2o Aug 19 2006 says:

>.>

+1 vote   member: ied_machine
bart2o
bart2o Jul 31 2006 says:

that staff made me lol, looks pretty weird compared to everything else on that screen ;)

+1 vote   news: Darsana update
bart2o
bart2o Jul 9 2006 says:

lofl

+2 votes   member: Pr0stSh0cKeR
bart2o
bart2o Jul 9 2006 says:

nub haha!

+1 vote   member: TheDebonairNomad
bart2o
bart2o Nov 18 2006 says:

haha, nice trick with the shading ;)

+1 vote   media: Light Switch
bart2o
bart2o Jun 12 2006 says:

;_;

+1 vote   member: TheRambo
bart2o
bart2o May 7 2006 says:

haha u nub ;_;

+1 vote   member: TheDebonairNomad
bart2o
bart2o May 7 2006 says:

Quote: Omg you're online again! Has been some time huh?


hmm... just because i wasn't posting on the forum, doesn't mean that i weren't online for that long ;)

btw, hey rambo! ;)

+1 vote   member: TheRambo
bart2o
bart2o Apr 9 2006 says:

:<

+1 vote   member: Krycha
bart2o
bart2o Apr 4 2006 says:

i'm online pretty often, i just don't post on the forums ;) got many other things to do

+1 vote   member: TheRambo
bart2o
bart2o Mar 26 2006 says:

****, i loved his comments ;/

+2 votes   member: Stimor
bart2o
bart2o Feb 27 2006 says:

;_;

+1 vote   member: Krycha
Level
69%
Gamer
7
Avatar
Avatar
Offline Since
Sep 22, 2013
Country
Poland Poland
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.4
Members
942
Games
43
Mods
323
Articles
245
Polls
51
Media
295
Groups
2