My name's Joe and I like music and games. Check out my youtube account at youtube.com/user/muzzleflash219 and add me as a friend.

Comment History  (270 - 300 of 331)
Angerfist219
Angerfist219 @ Im currently:

Will be a senior in high school next year. Looking at going to Full Sail University. :)

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ FAKEFACTORY CINEMATIC MOD

"I didn't even know we still had a door."

Good karma+8 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ SMOD OUTBREAK

He's right. Original SMOD, SMOD Tactical, and now this mod are next to unplayable.

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ May 26th Update Issues with SMOD: Tactical

Thanks for the fixes.

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Images and embed codes

The only thing about this website I dislike is the advertisements that pop up EVERY TIME you try to watch a video. I understand seeing one once in a while but not 100% of the time.

Good karma+3 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Nestlings

yeah same. i was wondering what the hell was going on.

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Bloodlines Revival Mod Teaser

I'm interested to see how this goes. May get me to play again.

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ ME!

Thanks bro.

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Cry of Fear

The one thing I really like about this mod is the atmosphere. It seems to me like it has the right amount of believability without making it hardcore realistic. That's what I liked about Half-Life 2 and STALKER. While technically the combat and stuff wasn't realistic at all, the places you were in and the way the physics worked really sucked you in.

Same thing with this mod. While from a technical standpoint it is obviously dated with the GoldSrc engine; creatively it is a masterpiece. Just little details like the headbob as you sprint, smoke from a discharged firearm, custom made textures, and the little cell phone light really seem to make whatever town this takes place in really believable.

I smell epicsauce with this mod, so please, team Psykskallar, take your time with every detail. :)

Good karma+6 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Another cutscene

I think Dr. Kleiner would say:

The atmosphere is almost palpable.

Good karma+3 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat: Redux - 'Bringing life to the Dead City'

It'll be interesting to see where this goes..

Good karma+3 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ When I buy stuff online, I prefer

Parents for now, haha

Good karma0 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ SMOD: Tactical Version 1.0 Progress Update

Finally no need for that lame config map. :)

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ DM_Gasworks Gameplay

Not as interesting as the other maps IMO. Might be good for some kind of zombie survival though, being all dark and dank.

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ DM_Motel Gameplay

Lol thats messed up but frickin hilarious

Good karma0 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Aircraft Lovers Group

Speaking of C-130s, my dad is a flight engineer on one. A 3rd officer so to speak. :)

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Cry of Fear

Yay the bar moved 2% lol. And I love the new art with it.

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Reloaded light screens

like the detail...

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Clear Sky Complete Release

Looks good but I only have SoC and CoP :/

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Cry of Fear

Haha sporkeh your new avatar is really effed up but hilarious nonetheless.

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Battle Grounds 2 Version 2.0 Release Date Announced

This may be the reason for me to get back in to BG.

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Health

yeah lol i agree

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Steyr TMP

nice detail

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ College

Now, all we need is an event that shuts all the lights off. So all the player has is his little cell phone light.

Creepy enough until you hear the whines of monsters down the hall. And the dark ambient music starts haha.

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Imprisonment: City 19

That glitch video made me rofl. I hope you found help!

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ -

GRABBIN PEELZ!

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Cry of Fear

Haha wtf?

Good karma+1 vote
Angerfist219
Angerfist219 @ Horror-Mod Fans!

I'm sure Cry of Fear will be on this list when it comes out. :)

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ RebelBase_01

No offense uploader but this looks REALLY crappy.

Good karma+2 votes
Angerfist219
Angerfist219 @ Project Reality v0.91 Patch Released!

I play this when I need a break from ArmA 2. Not as comprehensive in my opinion but one hell of mod which does exactly what it aims for.

Good karma+2 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
United States United States
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Start tracking
Comment Statistics
Posts
331
Per day
0.1
Members
4
Games
38
Mods
29
Articles
97
Polls
9
Media
142
Downloads
9
Groups
7