my real name is Alter :P (deal with it)... i'm a graphic designer and i don't know why...i like apocalyptic scenery...u know...uranium swamps...destroyed buildings...blown up nuclear reactors...and stuff...love 'em...MOST of all...

Comment History  (210 - 240 of 354)
altercuca
altercuca Feb 20 2012, 5:44am says:

:) This is gonna be awesome!

+3 votes   article: CS:GO Beta key give-away.
altercuca
altercuca Jul 4 2011, 12:37pm says:

well...that was AWESOME! nicely done...and was that a black-hole kinda weapon!? cannot wait to play!

+2 votes   media: OF2 - Official Teaser
altercuca
altercuca Aug 12 2010, 11:02am says:

depends actually on which of my systems im playing, but usually is fullscreen small res!

+1 vote   poll: How do you set your resolution for PC gaming?
altercuca
altercuca Feb 6 2010, 11:51am says:

Congratulations Guys!!! to all of u

+1 vote   article: Players Choice - Mod of the Year
altercuca
altercuca Jan 30 2010, 12:51pm says:

wow, that was so much unexpected!!! congratulations are in order i think!!!

+1 vote   article: Editors Choice - Best Indie Game
altercuca
altercuca Aug 9 2010, 10:22pm says:

this is AWESOME!!!! keep up the good work goys!!!! seriously is 123109237 times better than the game they tied-in with the movie!

+1 vote   article: Fps Terminator Alpha Demo 1.0.1 update/fix
altercuca
altercuca Jul 27 2010, 10:15am says:

this is gonna be epic!!!

+1 vote   media: OF2 - Deadlock Conflict
altercuca
altercuca Jul 24 2010, 8:03pm says:

keep up the good work, looks awesome !

+1 vote   media: OF2 - Wastelands
altercuca
altercuca Jul 23 2010, 7:55am replied:

it's FREE!

+2 votes   media: Gameplay Trailer
altercuca
altercuca Jul 20 2010, 8:11am says:

and this is where Valve ROCKSS!!!!!

+1 vote   article: Valve announce Alien Swarm
altercuca
altercuca Jul 19 2010, 5:54pm says:

i got it on time!?! thou is going so SLOW!!!

+2 votes   article: Alien Swarm developer documentation
altercuca
altercuca Jul 19 2010, 3:03pm says:

thanks for the update :D, keep the good work going!!!

0 votes   article: News Update
altercuca
altercuca Jul 19 2010, 10:50am says:

thanks for this!

+2 votes   download: Korsakovia 2010 Patch
altercuca
altercuca Jul 19 2010, 10:43am says:

thanks for the fix! great job!!!

+2 votes   article: Yes, it's fixed!
altercuca
altercuca Jul 16 2010, 8:57am replied:

make some screenshots of your settings, lemme see if u have something wrong! (hide ur steamid plz)

+1 vote   article: Setting Up Valve Hammer Editor
altercuca
altercuca Jul 16 2010, 8:55am replied:

yeah its very practical but i still like the versatile source engine :P

+1 vote   media: Fallout Entire Map
altercuca
altercuca Jul 15 2010, 7:41pm replied:

the file u gave me compiled without any error! please check again the settings of your hammer editor. try and change the compatibility but I doubt is that. there MUST be something wrong with the settings so triple check them!!!

+1 vote   article: Setting Up Valve Hammer Editor
altercuca
altercuca Jul 8 2010, 12:39pm says:

awesome job m8s, i was there from day 1, ill bere there till release!!

+2 votes   article: Gifts, Invites and Updates
altercuca
altercuca Jul 6 2010, 10:34pm replied:

picture nr. 1, that path shown there is the default one.

+1 vote   article: Setting Up Valve Hammer Editor
altercuca
altercuca Jun 30 2010, 7:23am says:

this is hard to believe its Source Engined!!! seriously well done m8. IMO Valve should use this as a Tech Demo :D, showing the true potential of source in the right hands!!!

+1 vote   article: A Light at the end of the Tunnel
altercuca
altercuca Jun 30 2010, 6:56am says:

playing... that is till now!!!

+7 votes   poll: I'm here because
altercuca
altercuca Jun 30 2010, 6:56am says:

images and videos, simply cause it takes to much do describe something in words when u just can see it yourself!

+2 votes   poll: I prefer news posts that
altercuca
altercuca Jun 25 2010, 7:10pm replied:

thanks, will see into it :D

+1 vote   download: Valve Icon Pack
altercuca
altercuca Jun 25 2010, 7:07pm says:

looks epic!!!! nice

+2 votes   media: UDK_Ruins
altercuca
altercuca Jun 20 2010, 11:03am replied:

i lol'd so much

+1 vote   media: good times on tf2
altercuca
altercuca Jun 15 2010, 9:56pm says:

original for me !!!

+1 vote   poll: My all time favorite game is a sequel
altercuca
altercuca Jun 13 2010, 6:18pm says:

god subs?! im ok with it!

+1 vote   poll: I like my mods language to be...
altercuca
altercuca May 29 2010, 12:46pm replied:

yeah, id be glad to work on it :)

+2 votes   download: Icon Pack
altercuca
altercuca May 27 2010, 8:52am replied:

fallout!!!

+1 vote   media: Fallout Entire Map
altercuca
altercuca May 25 2010, 7:23am says:

great work m8, thanks for this :D

+2 votes   article: HD Video Tutorial - Decompiling Maps
altercuca
altercuca May 24 2010, 3:44pm says:

awesome job m8, i saw this mod when is was really shallow but u are filling the gaps really good. im gonna enjoy this mod, i know it!

+1 vote   article: May Update
altercuca
altercuca May 20 2010, 12:51pm says:

i remember this when we were trying to decode them from the modem code valve sent on the viral campaign e while ago

+1 vote   media: portal
altercuca
altercuca May 20 2010, 12:50pm replied:

lol

+1 vote   media: portal
altercuca
altercuca May 20 2010, 9:39am says:

lol! nice

+1 vote   media: Valuable asset retrieval
altercuca
altercuca Dec 19 2011, 3:48pm says:

o ****!

+1 vote   media: A house...
altercuca
altercuca Dec 1 2011, 11:27pm says:

WOW! just wow!

+2 votes   article: This beta be good…
altercuca
altercuca Aug 19 2011, 3:13pm replied:

you just made my day!

+2 votes   article: Modern Warfare 3 to have Dedicated Servers
altercuca
altercuca Jul 19 2011, 1:04pm says:

nice!!!! hopefully makes ppl work as a team more often

+1 vote   media: Off Limits Juggernaut game play
altercuca
altercuca Jul 4 2011, 12:40pm says:

o does that wrench have a charge-and-hit option like OF1 had?

+2 votes   media: OF2 - Promo Spot #2
altercuca
altercuca Jun 15 2011, 1:09pm replied:

yeah, the shadow cast there is the same with the "floating arms" one, when u'd normally see the legs shadows sharper going blurry as is progresses up, kinda like this: Intelligentgames.files.wordpress.com

+2 votes   media: More legs.
altercuca
altercuca Jun 14 2011, 1:08pm says:

work on the shadows

-4 votes   media: More legs.
altercuca
altercuca Jun 13 2011, 10:33am says:

your lighting is really top notch! levels look great

+2 votes   media: Enivonment
altercuca
altercuca Jun 3 2011, 6:55pm says:

looking good!

+3 votes   media: OF2 - Urban Chaos (Rand Avenue)
altercuca
altercuca Mar 11 2011, 8:35am says:

FINALLY!!! the long await is over!

+1 vote   download: Call of Pripyat Complete 1.0.2
altercuca
altercuca Mar 4 2011, 10:32pm says:

no this is not black mesa. BUT LOOKS AWESOME

+1 vote   media: OF2 - Broken Communication
altercuca
altercuca Jan 22 2011, 11:08pm says:

looking awesome!

+1 vote   media: Call of Pripyat Complete
altercuca
altercuca Jan 17 2011, 7:29pm says:

nice work guys...im gonna be waiting!

+1 vote   media: Borealis Submarine
altercuca
altercuca Jan 6 2011, 5:27pm replied:

Done!

+2 votes   download: 01 - With No Beginning
altercuca
altercuca Oct 29 2010, 7:56am says:

should be another option there: "When Steam has huge 75% off sales!" :P

+3 votes   poll: I buy games...
altercuca
altercuca Sep 3 2010, 6:24am says:

i love this type of bees, they are so furry :P!

+1 vote   media: bumblebee
altercuca
altercuca May 1 2010, 3:33pm says:

awesome!!!

+1 vote   media: Portal 2 Screenshot
altercuca
altercuca Mar 24 2010, 4:39pm replied:

haha they are supposed to look like that, take it this way, you ain't paying 1.99$ for them :P

+2 votes   download: Icon Pack
altercuca
altercuca Mar 7 2010, 12:07pm says:

haha, reminds me of penumbra!!!

+3 votes   media: Behind the corner
altercuca
altercuca Jan 21 2010, 8:13pm says:

thank u man!

+2 votes   download: Flesh soundtrack
altercuca
altercuca Jan 11 2010, 5:27pm says:

indeed is a great mod, just waiting for a seq. to be made *hoping replaying paranoia*!!!

+1 vote   article: PARANOIA - The Short Bursts of AK47 take the heads off!
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
Dec 17, 2014
Country
Albania Albania
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.2
Members
2
Games
1
Mods
2
Articles
173
Polls
23
Media
137
Downloads
17
Engines
1