Your average Joe that plays games without taking a break.

Comment History  (120 - 150 of 1,549)
AlexZH
AlexZH Dec 10 2012 says:

That a real nigga with zweck dude!

+1 vote   media: Swag
AlexZH
AlexZH Dec 10 2012 replied:

Are you kidding? I thought it atleast had the double of that O_o... Well all i can say than, awesome job. Keep it up :3!

+2 votes   media: PLA Supply Truck
AlexZH
AlexZH Dec 9 2012 replied:

MADE IN CHINA

+8 votes   media: China Hacker
AlexZH
AlexZH Dec 3 2012 says:

I love how you actually gave the old WW II tactics of the Dutch a new feeling. I always enjoy reading these stories, please don't stop them and my compliments to the writer!

+2 votes   news: Rise of the Reds Update #78: Swamped
AlexZH
AlexZH Dec 2 2012 replied:

Oh i see :). Btw, looking good so far :D!

+1 vote   media: AMERICAN HQ
AlexZH
AlexZH Dec 2 2012 says:

Y U NO UPLOAD IT TO YOUR MODPAGE?

Nice btw...

+1 vote   media: AMERICAN HQ
AlexZH
AlexZH Dec 1 2012 replied:

CHEATER!

+3 votes   media: Mod of the year reminder
AlexZH
AlexZH Nov 30 2012 replied:

The indonesian side will get a guerilla tactical-feeling with old Japanese weapons, and the Dutch will become a faction for brute forces and (maybe) a lot of air support.

If you have more questions feel free to PM Delta_6 or me ;)!

0 votes   mod: Indonesian National Revolution
AlexZH
AlexZH Nov 28 2012 says:

"and cheap to visit too" if you life next to it indeed, if you life at the other side of the world it's a different story :D!

+1 vote   media: Bali 2012
AlexZH
AlexZH Nov 27 2012 replied:

Looks awesome already :)

+4 votes   media: Baikonur Missile Launcher
AlexZH
AlexZH Nov 19 2012 says:

Wallpaper? That will be streééétched :D!

+3 votes   media: GLA Wallpaper
AlexZH
AlexZH Nov 18 2012 says:

I just love the sun reflecting effects <3

+1 vote   media: C&C 3 game =\
AlexZH
AlexZH Nov 18 2012 replied:

Yeah, or she bought the Iphone5 with Apple Maps and plugged it into the machine :)!

+6 votes   media: GPS Malfunction
AlexZH
AlexZH Nov 17 2012 says:

Never seen someone putting this in their mod, maybe they did with a HV-22 but that's something else...

Anyway, very original and a nice model :)!

-1 votes   media: GLA Fa 223 Drache (Dragon) Helicopter
AlexZH
AlexZH Nov 17 2012 says:

Oh yeah... I completely understand russian language :)!

+5 votes   media: My Settings for Graphics
AlexZH
AlexZH Nov 15 2012 replied:

Was about to comment the same.

Really don't like to read stuff without proper grammar, it just takes away the "fun" :P.
Techgen, you should find someone who can correct the grammar for news posts and any other updates or text.

+7 votes   news: The Last Battlefields Update #3 : The War
AlexZH
AlexZH Nov 15 2012 says:

Is it me, or does that CC have no wall :P

+1 vote   media: USA Command Center with Shader FX
AlexZH
AlexZH Nov 12 2012 says:

Why have you asked to join the HBM Team?

If you would like to join feel free to PM me with any skills you have which can possibly help us, we are always open for new members, so don't be shy ;)!

+1 vote   member: abcd5799
AlexZH
AlexZH Nov 12 2012 says:

"Desert Fox" :)! I like.

Btw, about the workbar, is that clock going to be pernament? If yes, you might wanna adjust it so it will be on the workbar or you might wanna adjust the workbar so it will be beneath that, instead of having it float in nothing... Get it? ... Damn my explainations suck...

Back to the topic, nice :)!

+2 votes   media: fox
AlexZH
AlexZH Nov 12 2012 replied:

Hm, next time translate, or learn Spanish.

Me Gusta: I like it

Muchas Gracias: Thank you very much

+2 votes   media: Ki-9 [Re-upload]
AlexZH
AlexZH Nov 11 2012 says:

:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Awesome :)

+10 votes   media: B-2A Spirit
AlexZH
AlexZH Nov 11 2012 replied:

Muchas gracias :)!

+1 vote   media: Ki-9 [Re-upload]
AlexZH
AlexZH Nov 11 2012 replied:

It'll be a recon plane indeed, doesn't fly fast but has a great range of view.

+2 votes   media: Ki-9 [Re-upload]
AlexZH
AlexZH Nov 10 2012 says:

This is just... Awesome... Can't say something else...

+11 votes   media: Type-96 Main Battle Tank
AlexZH
AlexZH Nov 10 2012 says:

Yup, going to re-upload the image without shadow.
Since lots of details aren't visible because of it.

Apologies for the inconvenience.

+1 vote   media: Ki-9 [Will be re-uploaded]
AlexZH
AlexZH Nov 10 2012 says:

Ooooooooh, i like it!

0 votes   media: USA Zeus Cannon
AlexZH
AlexZH Nov 10 2012 says:

Note: the picture on the right side will be the cameo.

+2 votes   media: Type-97 Kai Shinhoto Ace
AlexZH
AlexZH Nov 10 2012 says:

Love the reflection...

+1 vote   media: Rainy Weather
AlexZH
AlexZH Nov 9 2012 replied:

Haha, kinda reminds me of those touring boats indeed :P

+1 vote   media: EU Submarine "Cayman"
AlexZH
AlexZH Nov 8 2012 replied:

Light* not glow...

+2 votes   media: Was bored
Level
Avatar
Avatar
Offline Since
May 15, 2015
Country
Netherlands Netherlands
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
1.0
Members
32
Games
1
Mods
88
Articles
70
Polls
1
Media
1,395
Downloads
26
Groups
9