This member has provided no bio about themself...

Comment History  (30 - 48 of 48)
3aTmE!
3aTmE! Aug 16 2009, 11:56am replied:

thanks :D, i use 3DGS *the suite* the engine itself is called Aknex 7 *short A7*

+1 vote   game: Deadly Experiences The awakening
3aTmE!
3aTmE! Feb 8 2009, 3:23pm says:

lolz... the good ol rpg maker xD
i think so some kiddes has start creating games whit this ^^ *me too ^_^ *

+3 votes   game: RPG Maker VX
3aTmE!
3aTmE! Jan 2 2009, 4:00pm says:

that gives me a dungeonkeeper 2 flashback! :D
€: arww **** i saw this just now that this is a dungeonkeeper like project is, i was thinking its was like a horizinal arcade shooter.. ^^ sry.

+1 vote   media: nice nice NICE
3aTmE!
3aTmE! Jan 2 2009, 3:58pm says:

and what is that if its finished? o.0 a part of a garden?

+1 vote   media: Work in Progress
3aTmE!
3aTmE! Dec 26 2008, 10:01am says:

WTF! is that the minigun from serius sam the first encounter /second encounter!? xD
whit the hand picture from the doom 64 game!? 0.o lol

+1 vote   media: Minigun
3aTmE!
3aTmE! Dec 12 2008, 10:19pm replied:

this is SPARTA!
btw: thats why i dont so like the fps creator. ^-^

+1 vote   media: Blood Mansion
3aTmE!
3aTmE! Nov 22 2008, 11:28am buried:

(buried)

im has try this crap, well 5old childern has his fun whit it.
everyone over this age, dont try this. its booring and lame.

-6 votes   engine: The 3d gamemaker
3aTmE!
3aTmE! Nov 1 2008, 7:21am replied:

ty :D

+1 vote   member: 3aTmE!
3aTmE!
3aTmE! Oct 31 2008, 12:38pm says:

woo! ^-^ my map as header! xD
soo, well i can,t wait for the finished mod ^^

+2 votes   mod: CTF-Mod
3aTmE!
3aTmE! Aug 9 2008, 10:18am says:

thx for the little advirstment.. XD

+1 vote   media: 3aTmE's COOLOOOR map
3aTmE!
3aTmE! Jul 27 2008, 11:43am says:

mhh.. i want to regerstery me there but i have just at weekends time.. :P
but its looks/hears cool! :D

+1 vote   article: WoP-Lympia
3aTmE!
3aTmE! Jul 27 2008, 7:12am says:

lala.. ava and header updated! :D

+1 vote   member: 3aTmE!
3aTmE!
3aTmE! Feb 14 2008, 12:39pm says:

a space marine in a zomie game!?

0 votes   media: In-Game Action
3aTmE!
3aTmE! Jan 26 2008, 7:45am says:

HOOOOWEEEEE!
FLAME THROWHER!

+2 votes   media: Flamethrower
3aTmE!
3aTmE! Jan 10 2008, 1:08pm says:

looks like the likers in resident evil! i like it!

+2 votes   media: Monstrosity
3aTmE!
3aTmE! Jul 26 2008, 3:19pm says:

mhh... i release my maps here too.. :D
" but now im make 4 myself nicer avas.. ^^ "

0 votes   group: [PAD]Community
3aTmE!
3aTmE! Jul 6 2008, 2:49am says:

WHOOOHOOO! WELCOME 2.5!! thanks alex.. :D
ps: SECOND POST!! ^^

+1 vote   download: Killing Floor 2.5
3aTmE!
3aTmE! Jul 5 2008, 6:49am says:

ok.. today its the 5th july WHERE TO HELL I CAN DOWNLOAD KF 2.5!?
GHAWWAAH! <.<"

+1 vote   article: Killing Floor 2.5 Release Date!
3aTmE!
3aTmE! Jun 28 2008, 7:41pm says:

WHOPIE! KILLING FLOOR STILL ALVIE!..
YAY!
WOHOO! i cant wait to slap the new sombie ***** around.. ;)

+1 vote   article: Killing Floor 2.5 Release Date!
3aTmE!
3aTmE! Jun 15 2008, 9:20am says:

uhh. im not realy a fan of fps creator games.. <.<

0 votes   game: Kill the avatars
3aTmE!
3aTmE! Jun 15 2008, 9:17am says:

i must say: like a zombie! killed and reviced!. ;)
its looks interresing and REALY spooky and atmopheric
btw i thing this game,mod WAS dead now its UNDEAD.. ;D
greeTZ: 3aT

+1 vote   game: They Hunger: Lost Souls
3aTmE!
3aTmE! May 17 2008, 4:30pm says:

fps vreator are not the true.. :P but for the first steps into 3d programming nice..

+1 vote   game: Destroy All Zombies
3aTmE!
3aTmE! May 12 2008, 8:29am says:

MUCH BETTER! but colors was nice.. :P ok i know, you dont want that..
but.. grayscale stuff looks soo tried and not like a colourfull happy fast shoot,n up!

+1 vote   media: New ingame effects, windwaker style!
3aTmE!
3aTmE! May 3 2008, 6:19pm says:

uhhmm... killingfloor 2.0 was released BEFORE re4.. :D

+1 vote   media: 2.0 Wallpaper 2
3aTmE!
3aTmE! May 3 2008, 12:13pm says:

oh god!... i cant wait for the first bublic beta! or the first release!.. ^^
btw: the first 2 chronicels are f***** HARD!
i hope the new chronicle is easier.. :D
*yay* greetZ: 3aT.

+1 vote   media: (Work in Progress) Searching Barrels
3aTmE!
3aTmE! May 3 2008, 12:09pm says:

looks cool but uhhmm... COLORS ON THE SHIPS PLEAAASE!.. ^^ :D
btW: i like it but the hud looks not so great like the ships,enemys.. ;)
KEEP UP DA WORK!!
greetZ: 3aT

+1 vote   game: DDF: Side scrolling shooter
3aTmE!
3aTmE! Apr 24 2008, 5:28am says:

lol`? mapped whit paint.. :D

+1 vote   media: THE ARENA
3aTmE!
3aTmE! Apr 24 2008, 5:25am says:

the best playermodel 4 EVAH!.. :D

+1 vote   media: Penguin
3aTmE!
3aTmE! Jan 10 2008, 1:06pm says:

i have play the haunted chronicels 1&2
nice gameplay but i missing just 1 thing:
ZOMBIE KILLING ACTION IN FIRSTPERSON!...

+1 vote   media: THC Alpha cameras and player movement.
Level
95%
Gamer
7
Avatar
Avatar
Offline Since
Nov 29, 2013
Country
Germany Germany
Gender
Male
Member Watch
Track this member
Comment Statistics
Posts per day
0.0
Members
3
Games
9
Mods
2
Articles
4
Polls
1
Media
22
Downloads
4
Engines
2
Groups
1